30/11/07

Όλα τα δεινά από τη 17η Σεπτεμβρίου


Του Μιχάλη Χάνδακα*

Με τι μούτρα κυκλοφορούν ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί του; Απορώ! Όταν εμείς οι πολίτες κάποια στιγμή για διάφορους λόγους δεν μπορούμε να είμαστε συνεπείς σε κάτι για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, νιώθουμε την αξιοπρέπειά μας να συνθλίβεται, τον λόγο μας να μη μετράει, και την εικόνα μας να ξεφουσκώνει. Όμως για τους κυβερνώντες που έχουν πάθει ανοσία από το κατ’ εξακολούθηση δούλεμα που μας κάνουν, δεν τρέχει και τίποτα που δύο μήνες μετά τις εκλογές κάνουν όλα όσα είχαν διαψεύσει. Είπαν, ξείπαν. Μόνο που ήξεραν από την αρχή ότι θα ξεπούν μετά την απομάκρυνση… από την κάλπη και την κατοχύρωση της δεύτερης εκλογικής νίκης. Δεν κάνουν όσα είχαν υποσχεθεί, και κάνουν όλα αυτά που μας είχαν αποκρύψει. Η κρυφή ατζέντα που ακούγαμε προεκλογικά, και τι εννοώ.
O πρωθυπουργός δεν ήταν αυτός που έλεγε όχι στους δημοσιογράφους στη διεθνή έκθεση Θεσσαλονίκης, όταν τον ρωτούσαν για ενδεχόμενη αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, όταν τον ρωτούσαν για μείωση των συντάξεων, όταν τον ρωτούσαν για επιβολή νέων φόρων; Ο πρωθυπουργός δεν ήταν ή ο Μητσικώστας, που έλεγε σε όλα αυτά τα ερωτήματα, όχι; Ο λαός, και για να είμαστε πιο ακριβείς, η πλειοψηφία του ελληνικού λαού τους ψήφισε για αυτά τα όχι. Βλέπετε ο κ. Καραμανλής έχει το χάρισμα να πείθει έναντι του βασικού αντιπάλου του Γιώργου Παπανδρέου. Εμφανίζεται ο πρωθυπουργός με μια επίπλαστη πυγμή που τουμπάρει τους αναποφάσιστους.
Και όμως ο κ. Καραμανλής ανανέωσε για δεύτερη φορά τη λαϊκή εντολή και κυβερνά λες και απέκτησε ξαφνικά αμνησία, ξεχνώντας όλα όσα υποσχέθηκε λίγες ώρες πριν τη 16η Σεπτεμβρίου, και όσον αφορά στο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό που έλεγε ότι δεν θα πείραζε τα όρια ηλικίας προς τα πάνω. Μετά τις εκλογές όμως, οι μάσκες έπεσαν και ιδού η κυβέρνηση της Ν.Δ.! Ετοιμάζεται να εξαπολύσει την επίθεσή της κατά των ασφαλιστικών κεκτημένων που κέρδισαν με τους αγώνες τους οι εργαζόμενοι τις τελευταίες δεκαετίες, εξαιρώντας βεβαίως από τα νέα μέτρα το συνταξιοδοτικό των… βουλευτών. Αναγκάζεται όμως, μετά τα περί προνομιούχων που ακούσαμε την περασμένη εβδομάδα, να εντάξει στο νέο Ασφαλιστικό και τους βουλευτές. Θα δούμε βεβαίως πόσο θα αγγίξει τα δικά τους θέματα.
Η κυβέρνηση με τον προσχηματικό διάλογο, προωθεί αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, μείωση των συντάξεων, και γενικότερα ετοιμάζεται να πλήξει συνταξιοδοτικά δικαιώματα των πολιτών που δουλεύουν μια ζωή.
Ετοιμάζει παράλληλα περαιτέρω αφαίμαξη του λαού με άμεσους και έμμεσους φόρους που θα βαρύνουν τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους και τους μικροεπαγγελματίες. Και μην παραμυθιάζεστε, η σκέψη για αύξηση του ΦΠΑ δεν έχει εγκαταληφθεί. Θα ενεργοποιηθεί σε κανά χρόνο.
Δυστυχώς το παρόν σύστημα κοινοβουλευτικής διακυβέρνησης της χώρας έχει φαληρίσει. Ακόμα και οι μικρότερης εμβέλειας εγκέφαλοι συνειδητοποιούν ότι όποια κυβέρνηση Ν.Δ. ή ΠΑΣΟΚ και να είναι στα πράγματα δουλεύει αόκνως μόνο για την ολιγαρχία και τα δικά της κεκτημένα που συνεχώς διευρύνει.
Την ίδια ώρα αυξήσεις - «φωτιά» αναμένονται στο ηλεκτρικό ρεύμα, και σε είδη πρώτης ανάγκης. Μισό κιλό μακαρόνια κοστίζει 0,87 λεπτά, μισό κιλό ψωμί 0,70 λεπτά και η κυβέρνηση σφίγγει ακόμα περισσότερα τη θηλιά στον λαιμό μας.
Όλα τα δεινά μας επεφύλασσε λοιπόν η κυβέρνηση της Ν.Δ. από τη 17η Σεπτεμβρίου.

*Ο Μιχάλης Χάνδακας είναι
Μέλος της Ομάδας Επικοινωνίας του Λ.Α.Ο.Σ. – Υπ. Βουλευτής Β’ Πειραιά

Ο Έλληνας Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης δηλώνει …αναρμοδιότητα να απαντήσει στην Βουλή για τα κοπάδια και το ψάρεμα στα Ίμια!

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ. και βουλευτής της Β΄ Αθηνών Κωστής Αϊβαλιώτης είχε υποβάλει προ ημερών την παρακάτω Επίκαιρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης :


"Στα Ίμια οι Έλληνες κτηνοτρόφοι επί χρόνια άφηναν τα ζώα τους ελεύθερα να βόσκουν πάνω στα νησιά αυτά ενώ και οι Έλληνες ψαράδες επίσης ψάρευαν ελεύθερα στην περιοχή.

Ερωτάται ο Υπουργός:

Από το 1996 οι Έλληνες κτηνοτρόφοι μπορούν να ανεβάζουν τα κοπάδια τους στα Ίμια και οι ψαράδες να ψαρεύουν ελεύθερα στην ίδια περιοχή;"


Η συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης είχε προβλεφθεί για τις 29 Νοεμβρίου αλλά ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Κοντός ανακοίνωσε στην Βουλή «αναρμοδιότητα»(!!) και αρνήθηκε να απαντήσει.

Ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. προσπάθησε να πάρει τον λόγο μέσα στην Αίθουσα της Βουλής αλλά η Προεδρεύουσα εκείνη τη στιγμή βουλευτής του ΚΚΕ κ. Νικολαϊδου αρνήθηκε να του τον δώσει επαναλαμβάνοντας την άποψη του Υπουργού κ. Κοντού ενώ ο κ. Αϊβαλιώτης διαμαρτυρήθηκε στο Προεδρείο δηλώνοντας ότι «έμεινε έκπληκτος για το ότι ένας Έλληνας Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης δηλώνει αναρμοδιότητα για την κτηνοτροφία και την αλιεία εντός της ελληνικής επικράτειας» ενώ αναρωτήθηκε και αν θα πρέπει πλέον να απευθύνει την ερώτησή του σε υπουργό κάποιας άλλης ξένης χώρας για να πάρει απάντηση…

29/11/07

«Ποιος φταίει για τα υψηλά επίπεδα ανεργίας που μαστίζουν τους πτυχιούχους στη χώρα μας;»

Άμεση ήταν η αντίδραση του Ευρωβουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ., Πρέσβη κ. Γ. Γεωργίου για τα αποτελέσματα της «Ετήσιας Έκθεσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την απασχόληση στην Ευρώπη» όπου η Ελλάδα φαίνεται να είναι η δεύτερη χώρα με τις χειρότερες επιδόσεις στην απασχόληση των νέων πτυχιούχων σε σχέση με τα άλλα κράτη-μέλη της Ε.Ε. Γι’ αυτό το λόγο ζητεί να ενημερωθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το ποιες είναι οι ευθύνες των Ελληνικών αρχών που οδήγησαν σ’ αυτήν την κατάσταση χιλιάδες νέους που αφιέρωσαν χρόνια στα θρανία για ένα καλύτερο μέλλον.

Αναλυτικά η ερώτηση του κ. Γεωργίου είναι η ακόλουθη:

«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα την ετήσια έκθεσή της για την απασχόληση στην Ευρώπη. Σ’ αυτή την έκθεση η Ελλάδα εμφανίζεται να έχει πρόβλημα υψηλής ανεργίας της τάξεως του 25% ενώ φτάνει το 35% στις νέες γυναίκες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ίδια έκθεση επισημαίνεται ότι η Ελλάδα είναι η δεύτερη (μετά τη Βουλγαρία) χώρα που έχει τις χειρότερες επιδόσεις στην επαγγελματική αποκατάσταση των πτυχιούχων νέων τον πρώτο χρόνο μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους (ποσοστό λιγότερο από το 50% των πτυχιούχων). Επίσης η Ελλάδα με ποσοστό 40% έχει το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό από τα άλλα κράτη-μέλη της Ε.Ε στο ότι οι νέοι εργαζόμενοι απασχολούνται σε εργασίες που δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο των σπουδών τους ενώ παράλληλα υπάρχει δυσαναλογία στις αμοιβές των νέων κάτω των 25 ετών με αυτές των νέων άνω των 25 ετών για την ίδια εργασία.
Μπορεί να με ενημερώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ποια είναι η ευθύνη των Ελληνικών Αρχών για την πιο πάνω κατάσταση; Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει προκειμένου να βοηθήσει τους Έλληνες πτυχιούχους να βγουν από αυτό το επαγγελματικό αδιέξοδο; Προτίθεται, ίσως, να επιδοτήσει κάποιες επιχειρήσεις ώστε να έχουν κίνητρο να προσλαμβάνουν νέους πτυχιούχους;»

AΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ: «ΤΗΣ ..ΓΑΛΛΙΑΣ», ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ!..

Μετά από 9 μέρες Κυβερνητικών «πειραματισμών», ασαφειών και παλινδρομήσεων στο Ασφαλιστικό , η ΝΔ , εν πλήρη συγχύσει, και με εσωτερικές ανταρσίες που όλο δυναμώνουν, φαίνεται να «τα μαζεύει», αντίστροφα με ότι έγινε (προσωρινά μάλλον, στη Γαλλία..) …

Κατάφερε το αδύνατο: Να στρέψει όλους τους εργαζόμενους εναντίον της ..
Και ας προσπαθεί να ξεφύγει με επίκληση απαράδεκτων διλημμάτων και εξυπνάδες του τύπου «το κάνουμε για τους νέους ..» ( λες και οι «παλιοί» πρέπει να πεταχτούν στον Καιάδα..) ή « να μη γίνει το πρόβλημα του Ασφαλιστικού, πρόβλημα του Προϋπολογισμού..» λες κι ο προϋπολογισμός δεν γίνεται για να ζήσει καλύτερα ετούτος εδώ ο Λαός, αλλά είναι μια λογιστική άσκηση (με κακά λογιστικά κι’ αυτή..)

Δεν θα περάσει.! Εδώ είναι Ελλάδα, (μέρος των Βαλκανίων..) όπως τραγούδησε περίπου κι ο Διονύσης παλιά, δεν είναι παίξε-γέλασε..

Ο ΛΑ.Ο.Σ. , ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΛΑΟΣ…

Η πάλη και η αντίσταση στις άθλιες (μη) μεθοδεύσεις για το Ασφαλιστικό, συνεχίζεται , και η Κυβέρνηση αρχίζει να υποχωρεί…

Κι ενώ τα Συνδικάτα μάχονται στους δρόμους , ο ΛΑ.Ο.Σ αξιοποιεί το βήμα της Βουλής , για να αντιπολιτευθεί τα Κυβερνητικά μέτρα, όπου αυτό είναι αναγκαίο..
Με τα άλλα Κόμματα να συγχέουν το ρόλο « Κόμματος»-«Συνδικάτου» και να αποχωρούν για να συνεχίσουν μόνο στους δρόμους ή και πουθενά, ο ΛΑ.Ο.Σ καθίσταται και εν τη πράξει πάλι η μοναδική Αξιωματική Αντιπολίτευση μέσα στη Βουλή..

Η συνεχής και συνεπής παρουσία και μάχη μέσα στο Ναό της Δημοκρατίας δεν είναι νομιμοποίηση του αντίπαλου. Νομιμοποίηση είναι η παροχή σε αυτόν ελευθέρου πεδίου και νίκης άνευ αντιστάσεως..

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Κ.Ε. ΛΑ.Ο.Σ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η Κεντρική Επιτροπή του ΛΑ.Ο.Σ, θα συνεδριάσει στη Θεσσαλονίκη, στο ξενοδοχείο PORTO PALACE, την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007, με θέματα ημερησίας διάταξης :

«Οι εξελίξεις στο Μακεδονικό μετά τις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου και την είσοδο του ΛΑ.Ο.Σ. στη Βουλή».

Ώρα προσέλευσης : 12 : 30 μ.μ

Φίλη χώρα η Μολδαβία, αλλά και τα ελληνικά συμφέροντα εκεί θα πρέπει να γίνονται σεβαστά.

Παρέμβαση Αϊβαλιώτη κατά την επίσκεψη αντιπροσωπείας Μολδαβών βουλευτών στην Βουλή των Ελλήνων.


Κατά τη διάρκεια επίσημης επίσκεψης στην Ελλάδα αντιπροσωπείας διακεκριμένων Μολδαβών βουλευτών έγινε υποδοχή τους στην Βουλή των Ελλήνων και συζήτηση με Έλληνες βουλευτές όλων των κομμάτων στην Αίθουσα της Γερουσίας.

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ. και βουλευτής της Β΄Αθηνών Κωστής Αϊβαλιώτης καλωσόρισε τους Μολδαβούς βουλευτές εκ μέρους του ΛΑ.Ο.Σ. και τόνισε τις φιλικές σχέσεις των δύο λαών «από την εποχή του Υψηλάντη και της Ελληνικής Επανάστασης».

Στη συνέχεια επεσήμανε ότι η πορεία της Μολδαβίας προς την ΕΕ χρειάζεται τη στήριξη και της Ελλάδας και παράλληλα ζήτησε από τους Μολδαβούς βουλευτές να τον πληροφορήσουν πού βρίσκεται το ζήτημα της απόδοσης της Ορθόδοξης Εκκλησίας του Αγ. Παντελεήμονος ( η οποία βρίσκεται στο κέντρο του Κισινάου , πρωτεύουσας της Μολδαβίας) στην Ελληνική Κοινότητα, αφού έτσι όριζε η διαθήκη των αδελφών Συνοδινού που ζούσαν στην χώρα αυτή . Η Εκκλησία αυτή ήταν κληροδότημα της οικογένειας Συνοδινού και σήμερα έχει αποδοθεί στη Μολδαβική Εκκλησία, παρόλο που «εντελώς διαφορετική ήταν η επιθυμία των Ελλήνων στους οποίους ανήκε ο Ναός» , όπως τόνισε ο Κ. Αϊβαλιώτης προς τους Μολδαβούς βουλευτές.

Επίσης ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. επεσήμανε ότι «αποτελεί στοιχειώδες ανθρώπινο και δημοκρατικό δικαίωμα να έχουν πρόσβαση στην ελληνική εκπαίδευση και την ελληνική γλώσσα οι 4.000 Έλληνες ομογενείς που ζουν στη Μολδαβία», κάτι με το οποίο οι Μολδαβοί βουλευτές συμφώνησαν .

Αναφορικά με το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης οι Μολδαβοί βουλευτές επεσήμαναν ότι δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία ούτε γνωρίζουν τον ακριβή αριθμό των Μολδαβών πολιτών που έχουν μπει νομίμως ή παρανόμως στην ελληνική επικράτεια, ενώ για το ζήτημα της επιστροφής της Ορθόδοξης Εκκλησίας οι Μολδαβοί βουλευτές επεσήμαναν ότι θα μπορούσε να ρυθμιστεί μεταξύ της Ελλαδικής Εκκλησίας και των Μολδαβικών εκκλησιαστικών αρχών.

Μπορούν οι Έλληνες κτηνοτρόφοι και ψαράδες να πάνε στα Ίμια;…

Ο βουλευτής της Β’ Αθηνών Κωστής Αϊβαλιώτης κατέθεσε στην εξής Επίκαιρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων:

“Στα Ίμια οι Έλληνες κτηνοτρόφοι επί χρόνια άφηναν τα ζώα τους ελεύθερα να βόσκουν πάνω στα νησιά αυτά ενώ και οι Έλληνες ψαράδες επίσης ψάρευαν ελεύθερα στην περιοχή.

Ερωτάται ο Υπουργός:

Από το 1996 οι Έλληνες κτηνοτρόφοι μπορούν να ανεβάζουν τα κοπάδια τους στα Ίμια και οι ψαράδες να ψαρεύουν ελεύθερα στην ίδια περιοχή;”

Παύλος Μελάς


Του Μιχάλη Χάνδακα

Λένε ότι στις δύσκολες στιγμές για το έθνος ξεχωρίζουν οι αρχηγοί, οι ήρωες και οι πατριώτες. Τον Παύλο Μελά άκουσα να τον αναφέρει για πρώτη φορά ο δάσκαλός μου στην Δ΄τάξη του Δημοτικού (1969-1970). Η ταινία «Παύλος Μελάς», υπερπαραγωγή για την εποχή της, χάραξε αυτό το όνομα στη μνήμη μου όταν κάποιο πρωινό όλα τα παιδιά του σχολείου την παρακολουθήσαμε στο ΣΙΝΕ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ στον Πειραιά. Εκείνη την ημέρα δεν κάναμε μάθημα, όμως η «ζωντανή» επαφή, με αυτή τη σημαντική μορφή της ιστορίας του έθνους μας ήταν για μας τελικά πολύ πιο χρήσιμη, γιατί γνωρίσαμε έστω και μέσα από τον κινηματογράφο έναν μεγάλο, έναν αληθινό πατριώτη.
Στις 13 Οκτωβρίου συμπληρώθηκαν 103 χρόνια από τον θάνατο του Παύλου Μελά, πρωτεργάτη του Μακεδονικού Αγώνα, του ανθρώπου - σύμβολο της φιλοπατρίας. Λίγοι από τη νέα γενιά των Ελλήνων γνωρίζουν για τον Παύλο Μελά και τη συμβολή του στον απελευθερωτικό αγώνα. Η αγάπη του για την πατρίδα ήταν τόσο δυνατή που το 1904, δέχθηκε με ιδιαίτερη χαρά να εκτελέσει την αποστολή του στη Μακεδονία για να ανακόψει την επεκτατική διάθεση των Βουλγάρων που είχαν αρχίσει να εγείρουν διεκδικήσεις επί της Μακεδονικής γης από το 1870. Τρεις φορές αποχαιρέτισε την οικογένειά του, τη γυναίκα του και τα δυο του παιδιά πριν φύγει για το χρέος, όπως το ένιωθε, λέγοντας κάθε φορά: «Ζήτω η Μακεδονία». Άλλωστε πάνω στο φέρετρο του πατέρα του, που λάτρευε τη Μακεδονία, είχε ορκισθεί ακόμα και να πεθάνει αν χρειαζόταν γι αυτήν, όπως και έκανε. Η τρίτη φορά που αποχαιρέτισε τους δικούς του ήταν και η τελευταία.
Ο Παύλος Μελάς ήταν εκείνος που παράλληλα εμψύχωνε τους τυραννισμένους Έλληνες από χωριό σε χωριό συμπάσχοντας μαζί τους και ζώντας σε άθλιες συνθήκες. Οι Μακεδόνες είχαν στηρίξει όλες τις ελπίδες τους για τη σωτηρία τους σε εκείνον, ένα παλικάρι μόλις 34 ετών που πάνω απ’ όλα έβαζε την πατρίδα. «Εγώ ουδέν άλλο στήριγμα πλην της προς την πατρίδα και το γένος μου αγάπης έχω», είχε πει σε μια από τις τελευταίες στιγμές της ζωής του.
Και όμως, παρά το γεγονός ότι ο Παύλος Μελάς, ο φιλόπατρις, ο ήρωας που θυσιάστηκε στις 13 Οκτωβρίου του 1904 για το έθνος και τον ελληνισμό και έγινε το σύμβολο του Μακεδονικού Αγώνα, αν ζούσε σήμερα, κάποιοι δεν θα δίσταζαν να τον αποκαλέσουν εθνικιστή. Αυτόν τον γνήσιο πατριώτη. Πράγματι ήταν εθνικιστής. Ο εθνικισμός όμως στις μέρες μας έχει κακόσημη έννοια. Χρησιμοποιείται από ορισμένους για κάποιον που θέλουν να μειώσουν, να κακοχαρακτηρίσουν, ως ακραίο στις ιδέες έως και φασίστα. Το ακούμε εσχάτως από πολλούς αριστεριστές. Στην πραγματικότητα όμως, το βλέπουμε σχεδόν καθημερινά, όσοι τρέφουν πατριωτικά αισθήματα, όσοι προτάσσουν το εθνικό αντί το προσωπικό συμφέρον, όσοι αγωνίζονται για τα κεκτημένα της πατρίδας μας, την εθνική μας ταυτότητα, την εθνική μας παράδοση, χαρακτηρίζονται από τους διεθνιστές, ως εθνικιστές. Και εθνικιστής σημαίνει, να έχεις υπερβολική και αποκλειστική προσήλωση προς την ιδέα του έθνους και των εθνικών ιδεωδών.
Ο Παύλος Μελάς, η ηρωική μορφή της ιστορίας μας, με Μανιάτες και Κρητικούς έδωσαν τη ζωή τους για τη Μακεδονία μας. Εμείς σήμερα τι είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε για να μην ανοίξουμε πόρτα απαιτήσεων στους γείτονες Σλάβους;

27/11/07

YΠΟΥΡΓΕΙΟ... ΑΝΤΕΡΓΑΣΙΑΣ!...

· Ένα δις € χαρίζει η Κυβέρνηση της ΝΔ στην ALPHA BANK, κλεμμένα από τους εργαζόμενους της, παρά τις συμφωνίες...

· 3 (τρεις !...) Επιθεωρητές Εργασίας διαθέτει όλους κι όλους η Κυβέρνηση της ΝΔ για τον έλεγχο των Βιομηχανιών του Θριάσιου πεδίου, στο οποίο είναι συγκεντρωμένο το 70% της βιομηχανικής και μεταποιητικής δραστηριότητας του λεκανοπεδίου Αττικής. Οι οποίοι, βέβαια, αντί να περιπολούν συνεχώς και να ελέγχουν τις επιχειρήσεις για παραβάσεις της εργατικής Νομοθεσίας, κάθονται στα γραφεία τους και περιμένουν τους ...εργαζόμενους να ...αυτοκτονήσουν καταγγέλλοντας τους εργοδότες τους, που μαθαίνουν αμέσως τις καταγγελίες με τις «άκρες «τους στις Επιθεωρήσεις Εργασίας...

· Ακόμη περιμένουν τις επαναπροσλήψεις τους, με αόριστες υποσχέσεις, οι εργαζόμενοι στα ΕΛΤΑ, όπως κατήγγειλε χθες ο ΛΑ.Ο.Σ. στη Βουλή...

Δεν το μετονομάζετε κατ’ ευθείας σε Υπουργείο ...Αντεργασίας, κύριε Μαγγίνα, για να μην κοροϊδευόμαστε;

ΤΟΣΑ ΣΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ, ΚΥΡΙΕ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΕ;

Σε όλες τις χώρες της ελεύθερης αγοράς, που τόσο υμνούν μερικοί, όταν μια επιχείρηση έχει μείωση κερδών, οι μέτοχοι ζητούν αντίστοιχη πλειοδοσία σε αυτομείωση μισθών από το Management της Εταιρείας, και σαν συνεισφορά στην αντιστροφή της πτωτικής πορείας αλλά και για την απόδειξη της συμμετοχής τους στο πρόβλημα και στην αναπτέρωση του ηθικού των εργαζόμενων.

Στην Ελλάδα, ο απερίγραπτος Δ/νων της ΔΕΗ κ. Αθανασόπουλος, κάνει ακριβώς το αντίθετο. Προκαλεί με τον πιο χοντροκομμένο τρόπο, δηλώνοντας χθες ότι, «...η αύξηση των τιμών του ρεύματος είναι απαραίτητη για να πραγματοποιήσει η ΔΕΗ τις επενδύσεις που απαιτείται...».

Και έτσι, αντί να κάνει οργανωμένες ενέργειες μείωσης κόστους, κατ’ αρχήν, και μεταξύ αυτών τη μείωση του μισθού του και των Διευθυντών του, τους προσφέρει αύξηση... 10% για να διορθώσουν τα λάθη τους ....

Επιτέλους, ας τον μαζέψει η Νέα Δημοκρατία. Το κακό που της κάνει ο κύριος απερίγραπτος, είναι ανυπολόγιστο...

26/11/07

Συνάντηση είχε ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Καρατζαφέρης με τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή

Μετά τη συνάντηση που είχε ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Καρατζαφέρης με τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή δήλωσε στους δημοσιογράφους τα εξής:

Πρόεδρος: Μιλήσαμε για τις θέσεις μας στο σκοπιανό. Του είπα τις δικές μας θέσεις.
Δημοσιογράφος: Ποιες είναι;
Πρόεδρος : Εμείς επιμένουμε ότι δε πρέπει να ξεφύγουμε από την απόφαση των πολιτικών αρχηγών από το 1992 και εν πάσει περιπτώσει είμαι χαρούμενος γιατί από πέρυσι μέχρι φέτος η στάση της Κυβερνήσεως έχει σκληρύνει, μάλλον έρχεται πιο κοντά στα δικά μας βήματα.
Δημοσιογράφος: Τη σύνθετη ονομασία εσείς την κάνετε αποδεκτή αν βρεθεί τέτοια λύση;
Πρόεδρος: Εγώ ξεκαθάρισα ότι εμμένω σε αυτά τα οποία είπα και στη Βουλή. και εν πάσει περιπτώσει είχαμε μια συζήτηση για όλα τα εθνικά θέματα όπου του είπα εγώ τις θέσεις μου
Δημοσιογράφος: Μήπως η σκληρή στάση οδηγήσει στο να αναγνωριστούν τα Σκόπια με το όνομα Μακεδονία.
Πρόεδρος: Να έχετε εμπιστοσύνη στον πολιτικό κόσμο της χώρας.
Δημοσιογράφος: πείτε μας πως ήτανε είχατε να δείτε 7 χρόνια των κ. Καραμανλή;
Πρόεδρος: Όχι τον είχα δει τις προάλλες στη δεξίωση στο προεδρικό μέγαρο.

Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Αλβανίας

Ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Καρατζαφέρης μετά τη συνάντησή του με τον Αλβανό Πρόεδρο κ. Bamir Topi, ερωτηθείς από δημοσιογράφους δήλωσε τα εξής:
«Συζητήσαμε με τον Πρόεδρο της Αλβανίας αρκετά θέματα που αφορούν τις σχέσεις Ελλάδος Αλβανίας.
Για τη ζωή των εδώ Αλβανών μεταναστών υπήρξαν προβληματισμοί. Έχω την αίσθηση ότι μπορεί να βρεθεί μία δίοδος καλλίτερης επικοινωνίας.
Ζήτησα επίσης από τον Πρόεδρο της Αλβανικής Δημοκρατίας να δώσει χάρη στους πέντε Χειμαριώτες που ‘χουν καταδικασθεί από το Σεπτέμβρη του 2004, σε ποινές φυλακίσεως. Έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και κράτησε σημειώσεις γι’ αυτό το θέμα.
Όπως επίσης ζήτησα να απασχολήσει την Αλβανική Πολιτεία το θέμα των περιουσιών των Χειμαριωτών.
Έχω την εντύπωση ότι υπήρξε ευήκοον ους.»

Ο ΛΑ.Ο.Σ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ «ΚΡΑΥΓΕΣ» ΑΛΛΑ ΣΟΒΑΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.

Καθώς το Ασφαλιστικό έχει αρχίσει να αποκτά εκρηκτικές διαστάσεις, καθίσταται σταδιακά και Λυδία λίθος της στάσης κομμάτων και πολιτικών.

Παρατηρούμε από τη μια συμπεριφορές «εργαστηρίου δοκιμής» από την Κυβέρνηση, που, εντελώς απροετοίμαστη, απλά δοκιμάζει «αντιδράσεις» σε αδούλευτες προτάσεις «ηλεκτροσόκ», ενώ από την άλλη τα Κόμματα της αντιπολίτευσης είτε σιωπούν, είτε εκβάλλουν κραυγές για αιτήματα που δεν εξηγείται πως μπορούν να ικανοποιηθούν, ο ΛΑ.Ο.Σ. επιλέγει τη στάση της σοβαρότητας και των αμέσων ενεργειών.
Έτσι, συνεχίζει τον κύκλο των επαφών του με τα πολύ σημαντικά Συνδικαλιστικά Όργανα που έχουν ζητήσει να ενημερώσουν την ηγεσία του (ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, ΕΣΗΕΑ, ΤΕΕ), όπου επαναλαμβάνει τις απόψεις του για απόδοση των οφειλομένων στα ταμεία, ορθολογισμό και ενοποιήσεις χωρίς απώλειες, και συμμετοχή των εργαζομένων στα δρώμενα, στην παραγωγικότητα αλλά και τα κέρδη των Εταιρειών

Παράλληλα ο ΛΑ.Ο.Σ. απευθύνεται με επιστολή του στην ΕΕ, και ειδικότερα στον Ζ. Μπαρόζο για να ζητήσει την χαλάρωση των κριτηρίων του Μάαστριχτ για να ανακουφιστεί το Ασφαλιστικό, αλλά και την ενίσχυση της ΕΕ στην Ελλάδα, για να αντιμετωπίσει την επιβάρυνση των δομών και Υπηρεσιών που παρέχει το Ελληνικό κράτος στους μετανάστες.

Έργα, κι όχι λόγια, είναι αυτό που διακρίνει τη στάση του ΛΑ.Ο.Σ. - Κι αυτό γίνεται σταδιακά κατανοητό από τους εργαζόμενους και όλο τον Ελληνικό Λαό.

Ο Κ. ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ 7ο ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ.

Όλος ο κόσμος έχει εξοργιστεί από τις καταστροφές, ύψους άνω του ενός εκατομμυρίου €, που προκάλεσαν εγκληματικά εξωσχολικά, κυρίως, στοιχεία στο 7ο Σχολείο του Παγκρατίου, ξεκινώντας από μια κατάληψη

Όλοι, πλην του ΣΥ.ΡΙΖ.Α με πρόεδρο, (ακόμη) τον κ. Αλαβάνο, που εξέδωσε μια από ακατανόητη έως εξοργιστική ανακοίνωση κατά την οποία «Η κυβέρνηση δεν θα έπρεπε να χύνει κροκοδείλια δάκρυα, για τις καταστροφές αυτές, αφού και η ιδία έχει την αυτή συμπεριφορά...»
Τι εννοούσε ο «καλλιτέχνης»; Ότι επειδή οι Κυβερνήσεις του δικομματισμού έχουν εγκαταλείψει την Παιδεία, από άποψη υποδομών και μέσων, θα «πατσίσουμε» αυτή την πολιτική και προγραμματική συμπεριφορά / παράλειψη της Πολιτείας, με το συγκεκριμένο έγκλημα κατά της παιδείας και της μόρφωσης;

Έτσι, με τέτοια «ναι, μεν αλλά...» καλλιεργείται και λιπαίνεται το έδαφος για τέτοιες εγκληματικές ενέργειες, που δεν καταδικάζονται καθαρά και ξάστερα, ανεξάρτητα από οτιδήποτε άλλο....

Ας πληρώσει, τώρα, λοιπόν, ο κ. Αλαβάνος, δια της περιουσίας του, αυτό το 1 εκατομμύριο € που οφείλει στα παιδιά, αφού δεν βρήκε κάτι πιο άξιο να πει εναντίον των αλητών εκείνων, και γίνεται έτσι έμμεσα, ηθικός αυτουργός τέτοιων ενεργειών...

Και του συνιστούμε να προλάβει να το κάνει, όσο ακόμη είναι Πρόεδρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., αφού και αυτό, όπως έγινε γνωστό, δεν είναι πλέον δεδομένο...

Ο «ECONOMIST» ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑ.Ο.Σ

Για όσους ακόμη απορούν - μετά και από μια υψηλού επιπέδου δίμηνη Κοινοβουλευτική λειτουργία - για το «τι είναι και τι θέλει ο ΛΑ.Ο.Σ.», αξίζει να τους παραπέμψουμε στο περιοδικό «Εconomist». Σε πρόσφατη ειδική έκδοση «Ο Κόσμος το 2008» («Τhe World in 2008») στην παράγραφο «Ελλάδα» αναφέρεται: «...Η κυβέρνηση πρέπει να λειτουργήσει με μια μειωμένη πλειοψηφία και να αντιμετωπίσει ένα δημοφιλές υπέρ-πατριωτικό Κόμμα στη Βουλή, το ΛΑ.Ο.Σ, που κερδίζει γρήγορα υποστήριξη».

Λοιπά σχόλια περιττεύουν.

Π. Χηνοφώτης: Μόνο 5 εξορμήσεις το καλοκαίρι του 2007 στα Ζωνιανά για εντοπισμό κάνναβης, χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα!

Ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. Κ. Αϊβαλιώτης ρωτά τον υφυπουργό Εσωτερικών για ποιόν λόγο τα ελικόπτερα και οι επίγειες δυνάμεις δεν «είδαν» τις φυτείες τις παραμονές τής προεκλογικής περιόδου…


Ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. Κωστής Αϊβαλιώτης είχε υποβάλει την εξής Επίκαιρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Εσωτερικών:

«Οι μήνες «συγκομιδής» της ινδικής κάνναβης είναι τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1)Πόσες εξορμήσεις των κρατικών αρχών έγιναν φέτος στην περιοχή των Ζωνιανών τους παραπάνω μήνες , ποιές ποσότητες κατασχέθηκαν και πόσες καταστράφηκαν σε ειδικούς τόπους καύσεως ;

2) Πόσες έξοδοι ελικοπτέρων για εντοπισμό φυτειών ινδικής κάνναβης και καύσεις των ποσοτήτων που κατασχέθηκαν έγιναν τα έτη 2004, 2005 και 2006;»


Ο υφυπουργός Εσωτερικών κ. Χηνοφώτης απαντώντας στη Βουλή στον Κ. Αϊβαλιώτη ανέφερε ότι μόλις 5 εξορμήσεις έγιναν το καλοκαίρι του 2007 εκ των οποίων μόνο 2 με ελικόπτερο, ενώ δεν εντοπίστηκε ούτε μία φυτεία κάνναβης! Σε νέα ερώτηση του βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ. σχετικά με το γιατί τότε δεν βρέθηκε τίποτε –ενώ βοούσε το Ρέθυμνο-και σήμερα υπάρχει εντοπισμός φυτειών, ποσοτήτων ναρκωτικών και όπλων, ο υφυπουργός Εσωτερικών ανέφερε ότι υπήρξε «ολιγωρία και αβλεψία».

Όσο για τα έτη 2004, 2005 και 2006 ο κ. Χηνοφώτης ανέφερε ότι έγιναν 37 έξοδοι για εντοπισμό φυτειών και εντοπίστηκαν 12.000 δενδρύλλια ,ενώ στην παρατήρηση του Κ.Αϊβαλιώτη ότι προκαλεί εντύπωση τα γεγονός ότι μόνο 5 έξοδοι έγιναν φέτος
-παραμονή της προεκλογικής περιόδου- ο κ. Χηνοφώτης επανέλαβε την άποψη περί «ολιγωρίας και αβλεψίας»…

25/11/07

ΔΕΗ - Η ΝΕΑ "ΦΟΥΣΚΑ" ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ (KAI OXI MONON...)

Άρχισαν κι εδώ τα Αμερικάνικα κόλπα της σπέκουλας στο Χρηματιστήριο, ("Σχολή του Σικάγο, Μίλτον Φρίντμαν κλπ...) μέσω όμως των φτωχών μας ΔΕΚΟ....
§ 14% ανέβηκε χθες η μετοχή της ΔΕΗ, μια μέρα μετά τις αναγγελίες για προτεινόμενες αυξήσεις στην τιμή το ρεύματος έως και 30%, με την προσδοκία μεγάλων κερδών και μερισμάτων...
§ Μετά, θα αναγγείλουν εκτεταμένες μειώσεις προσωπικού τάξης π.χ. 20%-30% (μέσω του manager-τρομοκράτη κ. Αθανασόπουλου επικαλούμενοι εκ των υστέρων αύξηση του κόστους και μείωση κερδών, και θα δούμε κι άλλο άλμα των μετοχών...
§ Σε τρίτη φάση, δεν θα γίνει τίποτε απ’ όλα αυτά, οι μετοχές θα κατρακυλήσουν, κι ο κοσμάκης θα ‘χει χάσει τα λεφτά του, υπέρ κάποιων "θεσμικών" και λίγων που έχουν "εσωτερική πληροφόρηση".
§ Και παράλληλα, θα ‘χει ανοίξει ο δρόμος για "άγρια ιδιωτικοποίηση" της ΔΕΗ και της Ενέργειας, στο δρόμο της Ολυμπιακής και του ΟΤΕ...
Γνωστά κόλπα. Έχουν ξαναγίνει σε χώρες της Λατινικής Αμερικής και στη Ρωσία του Γέλτσιν, με οδηγίες των Τραπεζιτών του ΔΝΤ ("Ανάπτυξη μέσω Καταστροφής" - "Development through Catastrophy, λέγεται επίσημα το μοντελάκι,...) Αλλά κι εδώ...
Ας θυμάται όμως το Κυβερνητικό επιτελείο... Ο άτυχος κ. Παπαντωνίου (τέως ΠΑΣΟΚ), που τα ξανάκανε πριν μερικά χρόνια, ακόμη ψάχνει ένα ρόλο στην πολιτική ζωή.

AΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑ "ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ"...

Φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή 70 δις € ετήσια, λέει ο ειδικός Γραμματέας της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων του ΥΠ.ΟΙΚ. Σπ. Κλαδάς, λόγω, λέει, πολύπλοκου Φορολογικού Συστήματος, που ευνοεί την φοροδιαφυγή....
Φοροέσοδα, 55€. Άρα, έλλειμμα 15€ ετήσια.
Ποσό απαραίτητο για εξυγίανση Ασφαλιστικού, 9 δις €.
Άρα, ενδεικτικά μόνο το έλλειμμα, υπερκαλύπτει σε λιγότερο από ένα χρόνο, το συνολικό ποσό για την εξυγίανση των Ταμείων.
Τίποτε άλλο, κύριε Αλογοσκούφη (που κάθε λίγο μας ρωτάς με αγωνία "Βρες τε μου πόρους...").

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ

Τον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρη επισκέφθηκε το Προεδρείο της ΓΕΝ.Ο.Π / Δ.Ε.Η. , όπου τον ενημέρωσαν για τις τρέχουσες εξελίξεις στην Δ.Ε.Η.
Στην συζήτηση παρευρίσκετο και ο Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΛΑ.Ο.Σ κ. Απόστολος Μπαμίχας.


Μετά την συνάντηση ο Πρόεδρος της ΓΕΝ.Ο.Π /Δ.Ε.Η κ. Ν. Φωτόπουλος μεταξύ των άλλων δήλωσε :
«Ενημερώσαμε τον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρη, ότι συνειδητά οδηγούν την ΔΕΗ, την ναυαρχίδα της Ελληνικής οικονομίας σε οικονομική κατάρρευση, ότι τα τελευταία χρόνια εξαφανίστηκαν, πέταξαν κέρδη της τάξεως των 300.000.000 ευρώ και έχουν φέρει την επιχείρηση μισό βήμα πριν την οικονομική κατάρρευση και βεβαίως καλούν τον Ελληνικό λαό να πληρώσει τα σπασμένα. Εμείς ως ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ διαφωνούμε με αυτό, είμαστε ριζικά αντίθετοι με τα όσα απίστευτα συμβαίνουν εις βάρος της Δημοτικής Επιχείρησης Ηλεκτρικού Ρεύματος και ζητήσαμε την συμπαράσταση του ΛΑΟΣ και του κ. Προέδρου.

Απαντώντας ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρης δήλωσε:

«Είχαμε μια, σε βάθος συζήτηση με το Προεδρείο της ΓΕΝ.Ο.Π / Δ.Ε.Η. Πράγματι έχει στηθεί ένας χορός εκατομμυρίων ευρώ. Πιστεύω ότι τα θέματα αυτά πρέπει να φωτιστούν επαρκώς και αν δεν φωτιστούν όσο πρέπει και όπως πρέπει από την εκτελεστική εξουσία, τότε ίσως χρειαστεί η παρέμβαση του προβολέα της δικαιοσύνης.
Πιστεύω ότι το θέμα όπως τίθεται από το Προεδρείο, τίθεται στην σωστή βάση και πάμε για μία «Ολυμπιακίαση» της ΔΕΗ.
Οδηγούν την ΔΕΗ στον δρόμο που έχουν χαράξει για την Ολυμπιακή και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο, όχι μόνο για την Εθνική οικονομία, αλλά θα έλεγα, και για την Εθνική ασφάλεια».

23/11/07

ΝΕΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ

Σοβαρή τιμολογιακή πολιτική αυτή της ΔΕΗ. Από την μία αυξήσεις μισθών στους μεγαλοδιευθυντές της και από την άλλη χαράτσι στον απλό λαϊκό καταναλωτή.
Απ’ ότι φαίνεται η Κυβέρνηση Καραμανλή ακολουθεί τα βήματα της Ολυμπιακής και για την ΔΕΗ.

Δεν έχουν βιβλία γαλλικών και γερμανικών στα σχολεία

Δεν έχουν βιβλία γαλλικών και γερμανικών στα σχολεία παρότι το σχολικό έτος άρχισε πριν… δύο ολόκληρους μήνες!
- Ερώτηση Αϊβαλιώτη στον Υπουργό Παιδείας.



Ο βουλευτής της Β΄ Αθηνών και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ. Κωστής Αϊβαλιώτης κατέθεσε την εξής ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας:


«Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "ΤΟ ΠΑΡΟΝ" (18.11.2007) ακόμη δεν έχουν διανεμηθεί βιβλία γαλλικών και γερμανικών παρότι τα μαθήματα στα σχολεία έχουν αρχίσει εδώ και δύο μήνες.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Γιατί δύο μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους τα παιδιά δεν έχουν βιβλία και έτσι δεν διδάσκονται δεύτερη ξένη γλώσσα;

2. Προτίθεται το Υπουργείο να συνεχίσει να αγοράζει βιβλία για την ξένη γλώσσα από την ελεύθερη αγορά, κάτι που η απελθούσα υπουργός κ. Γιαννάκου είχε κρίνει ασύμφορο και είχε δηλώσει ότι βιβλία ξένης γλώσσας θα εκδίδονται στην Ελλάδα;»

ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΕΠΑΥΛΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΣ…

Ανακοίνωσε η ΝΔ ότι θα κατεδαφίζονται αμέσως χωρίς αναστολή τα αυθαίρετα που θα φαίνονται σε αεροφωτογραφίες
Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε…
Το ολόσωστο αυτό μέτρο το έχει σκεφτεί καλά η Κυβέρνηση; Έχει λάβει υπόψη ότι θα χρειαστεί ενδεχόμενα να αποστερήσει, με άλλες νομικές ενέργειες, από «νόμιμα δικαιώματα» ενστάσεων, προσφυγών, ασφαλιστικών μέτρων κλπ κατά τέτοιων αποφάσεων από τους θιγόμενους;
Έχει σκεφτεί ότι θα απαιτηθούν κατεδαφίσεις ολόκληρων οικισμών μέσα σε αναδασωτέες εκτάσεις; Έχει εξασφαλίσει την απαραίτητη τεχνική υποδομή (συνεργεία αεροφωτογράφησης, ελέγχων, κατεδαφίσεων κλπ);
Η θα αποδειχθεί και αυτή η αναγγελία, άλλο ένα μέτρο εντυπωσιασμού χωρίς αντίκρισμα, που σκοπεύει, σαν προπέτασμα καπνού, να αποπροσανατολίσει λαϊκίστικα τους εργαζόμενους και το λαό - δίνοντας τους κάτι έτσι για να ξεχνάν τον πόνο τους - από τα τρία πραγματικά Κυβερνητικά Αυθαίρετα του «Ασφαλιστικού», των «Φορολογικών Μέτρων και Αυξήσεων» και της «Υποχωρητικότητας στα Εθνικά θέματα»;

«ΨΕΥΤΟΦΕΜΙΝΙΣΜΟΙ» ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑ ΠΡΟΠΕΤΑΣΜΑ ΚΑΠΝΟΥ….

Δεν αρκούσε η εντελώς ανεξήγητη (η ίσως εντελώς ευεξήγητη) βιασύνη για αλλαγή του εκλογικού Νόμου μόλις δυο μήνες μετά τις εκλογές, με στόχο την καταλήστευση των μικρών κομμάτων και τον αποκλεισμό κυβερνήσεων συνεργασίας με εκλογικούς νόμους - λάστιχο, που θα αλλάζουν ανά τετραετία...
Ήρθε και το κερασάκι του υποχρεωτικού ποσοστού 33% σε γυναίκες υποψήφιες βουλευτές.
Που δημιουργεί, τάχα για λόγους ενίσχυσης της δημόσιας παρουσίας των γυναικών, ένα αντίστροφο ρατσισμό με μια αντισυνταγματική οσμή…
Με ποιο δικαίωμα θα υποχρεωθούν τα κόμματα να δεχθούν, πλην των άλλων διατάξεων για το ποιόν των βουλευτών (λευκό ποινικό μητρώο κλπ) και άλλα εξωνομικά κριτήρια φύλου σήμερα, θρησκείας και φυλής αύριο, ίσως ακόμα χρώματος μαλλιών και ματιών η αναστήματος μεθαύριο; Τι θα γίνει αν κάποια κόμματα, για όποιο λόγο, δεν καταφέρουν να συγκεντρώσουν 1/3 της δύναμης τους σε γυναίκες υποψήφιες, η γιατί θα αποκλειστούν άξιοι άνδρες υποψήφιοι με αυτό τον τρόπο; Τι είναι οι γυναίκες; Πολίτες Β κατηγορίας, που θέλουν βοήθεια με αυτό το φτηνό και «από τα πάνω» τρόπο;
Θέλει η ΝΔ, λαϊκίστικα και υποκριτικότατα, όψιμα «φεμινιστική», την ισότητα των γυναικών, όπου όλοι συμφωνούμε; Ας κηρύξει εκτός νόμου την πορνεία -κάθε πορνεία- ας απαγορεύσει τις διαφημίσεις-σκουπίδια που προσβάλλουν σαν ευτελές αντικείμενο το γυναικείο σώμα, ας ανεβάσει όσο γίνεται τις ποινές για βιαστές, προστάτες και προαγωγούς - με καταναγκαστική εργασία - ας τιμωρήσει τους επιχειρηματίες που διώχνουν εγκύους η βάζουν γυναίκες να υπογράψουν ότι δεν θα μείνουν έγκυες για να προληφθούν, ας φτιάξει τους παιδικούς σταθμούς που υποσχέθηκε, ενδεχόμενα υποχρεωτικά και σε επιχειρήσεις άνω ενός αριθμού εργαζόμενων, ας δημιουργήσει, π.χ. δίπλα στο Συνήγορο του Πολίτη, τη Συνήγορο της Γυναίκας…
Κι ας αφήσει επιτέλους τους εκλογικούς νόμους και τους θεσμούς ήσυχους.

ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΟΥΣ "ΔΥΝΑΤΟΥΣ" ΜΕ ΤΟΥΣ "ΑΔΥΝΑΤΟΥΣ" o κ. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ...

Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, σε μια πρωτοφανή εκδήλωση λαϊκισμού, δήλωσε χθες ότι η Κυβέρνηση δεν θα λυπηθεί τα λεγόμενα "ευγενή" Ταμεία στο Ασφαλιστικό, για να μη δόση την εντύπωση ότι τα βάζει με τους "αδύνατους " αλλά αποφεύγει τη σύγκρουση με τους "δυνατούς"
Ξέχασε μια λέξη ο άκαμπτος επαυλιάρχης κ. Ρουσόπουλος... τη λέξη " εργαζόμενους"...
Γιατί, όπως του απάντησε αμέσως και συνδικαλιστής του χώρου της ΝΔ, "οι συντάξεις των λεγόμενων "ευγενών" ταμείων είναι κάτω κι από τα κατώτατα όρια των αντίστοιχων Ευρωπαίων συνάδελφων τους", με τους οποίους, παρά τις συνήθεις μονόπαντες "ευρολαγνείες" ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥ.ΡΙΖ.Α. δεν ύπαρχοι καμία σύγκλιση...
"Δεν θα μοιραστούμε τη φτώχεια μας, αλλά τον πλούτο τους" έλεγε σε κάποιο τοίχο ένα γκράφιτι (η τουλάχιστον το μέρος του που μας οφείλουν, διευκρινίζουμε εμείς)
Επείγεται να τα βάλει με τους πραγματικά "δυνατούς" ο κ. Ρουσόπουλος; Ας στραφεί προς τις πλουσιότερες και πιο κερδοφόρες Τράπεζες της ΕΕ, τις Ελληνικές. Ας στείλει επιτέλους τη Σ.Δ.Ο.Ε για κανένα "αΔΟΛο" έλεγχο σε κάτι ΜΜΕ χρόνια στο (ουσιαστικό) φορολογικό απυρόβλητο. Ας μαζέψει την Ελληνική Μαφία, αν τολμά, που έχει κάνει την Ελλάδα απέραντη χασισοφυτεία, και Κέντρο διακίνησης λευκής σαρκός, όπλων και ναρκωτικών...Ας μαζέψει αν έχει κότσια, τη φοροκλοπή και φοροδιαφυγή...
Κι ας αφήσει τους τζάμπα ψευτοπαληκαρισμούς εναντίον εργαζομένων, "δυνατών" και "αδυνάτων", που προσπαθεί να τους διασπάσει και να τους στρέψει τους μεν κατά των δε...
Δεν θα το πετύχει. Κι αν συνεχίσει έτσι η Κυβέρνηση του, θα δει τι "δυνατό" και ηχηρό θα εισπράξει στις αντισυνταγματικά πρόωρες εκλογές που απεργάζεται, αν τις τολμήσει....

Εκλογικός νόμος

Ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός πιστεύοντας ακλόνητα ότι:
α) το εκλογικό σύστημα δεν μπορεί και δεν πρέπει να τροποποιείται ανά πάσα στιγμή για να εξυπηρετεί τα όποια συμφέροντα της εκάστοτε Κυβερνητικής πλειοψηφίας,
β) η προσπάθεια δημιουργίας Κυβερνήσεων με πανίσχυρη κοινοβουλευτική πλειοψηφία από κόμματα που αποτελούν μειοψηφία στο εκλογικό σώμα, είναι χαρακτηριστική αντιδημοκρατική πρακτική και υποκρύπτει αλαζονεία και διαφθορά,
γ) ο λαός δε μπορεί και δεν πρέπει να εγκλωβίζεται σε ψευτοδιλήμματα του τύπου «ψηφίζω κάποιο κόμμα προκειμένου να μη κυβερνήσει το αντίπαλο κόμμα»,
δ) οι κυβερνήσεις συνεργασιών είναι μια πραγματικότητα σε όλη την Ευρώπη ακριβώς γιατί οδηγούν σε δικαιότερη εκπροσώπηση της λαϊκής ετυμηγορίας και περιορίζουν τα φαινόμενα αλαζονείας και διαφθοράς της Δημόσιας Διοίκησης,
ε) οι βουλευτές πρέπει να επιλέγονται από το λαό άμεσα, με σταυροδοσία, και όχι να «διορίζονται» από τον εκάστοτε αρχηγό με την πρακτική της λίστας,

προχώρησε σήμερα στην κατάθεση πρότασης νόμου «για την Εκλογή Βουλευτών» (Εκλογικού Νόμου).


Η πρότασή μας για τον εκλογικό νόμο είναι ξεκάθαρη:
· Απλή αναλογική,
· Διατήρηση του ορίου του 3% για τη συμμετοχή στην κατανομή των βουλευτικών εδρών,
· Μικρή ενδυνάμωση του πρώτου κόμματος με τον αριθμό των ψήφων των σχηματισμών που δεν έλαβαν το 3% κατανεμημένων κατά εκλογική περιφέρεια, αντί για τη σημερινή σκανδαλώδη πριμοδότηση του πρώτου κόμματος με 40 ή 50 έδρες,


Η κατανομή των αδιάθετων εδρών στις εκλογικές περιφέρειες να γίνεται με βάση το υπόλοιπό των ποσοστών των κομμάτων σε κάθε περιφέρεια, αντί το υπόλοιπο των ψήφων που ισχύει σήμερα.

21/11/07

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, τι σημαίνει βουλευτήριο; Είναι η ελευθέρα βούληση των εκπροσώπων του λαού, ενώπιον του λαού, δηλαδή είναι η αγορά, η αγορά εκείνης της εποχής που θέσπισε τη δημοκρατία, την οποία υπηρετούμε -εννοείται- ευόρκως.
Εγώ θα έλεγα, κύριε Υφυπουργέ, απευθυνόμενος σε εσάς, αλλά και στους Βουλευτές του Κόμματός σας, αυτά τα οποία είπατε εδώ να πάμε αύριο το πρωί να τα πούμε σε μία αγορά, στη λαϊκή αγορά, στη Βαρβάκειο, σε ένα σούπερ μάρκετ και να δούμε τι υποδοχή θα κάνει ο κόσμος.
Γιατί έχω την αίσθηση ότι ομιλείτε, χωρίς να ξέρετε την πραγματικότητα. Μιλάτε με μεγάλη ευκολία για το δίκαιο. Το χρησιμοποιήσατε και εσείς, κύριε Υπουργέ. Ποιο δίκαιο; Το δίκαιο που απορρέει από το νομοσχέδιο που συζητάμε; Τι λέει; Λέει 4% στις κατώτερες συντάξεις και ταυτοχρόνως 1 δισεκατομμύριο δώρο στον Κωστόπουλο της ALFA BANK. Γι’ αυτό το δίκαιο λέτε; Περί αυτού του δικαίου μιλάμε σήμερα; Το 4% στα 600 ευρώ είναι - 4Χ6=24 - 24 ευρώ. Δηλαδή 24 ευρώ στο συνταξιούχο, 1 δισεκατομμύριο από το «παράθυρο» στον κ. Κωστόπουλο της ALFA BANK.
Σας το είπα στις προγραμματικές δηλώσεις και το επαναλαμβάνω. Δεν πρόκειται να φέρετε φιλολαϊκό νομοσχέδιο, γιατί ακριβώς ανήκετε στην αντίπερα όχθη. Είστε όμηροι του κεφαλαίου και δεν μπορείτε δυστυχώς να μετακινηθείτε από αυτή την ομηρία. Εμείς θέλουμε να σας βοηθήσουμε να αποδράσετε από την ομηρία, μήπως και μπορέσουμε να δώσουμε μια ελπίδα, προσδοκία σε ένα βαρέως βαλλόμενο και προσβαλλόμενο λαό.
Παρακολουθώ, λοιπόν, με πάρα πολύ προσοχή τη ρότα, τη γραμμή αυτής της Κυβερνήσεως. Και ρωτώ επιτέλους: Αυτός ο λαός που δυσανασχετεί, αυτός ο λαός που βγαίνει στους δρόμους, αυτός ο λαός που αγκομαχάει, τόσο λάθος κάνει; Τόσο αχάριστος είναι και δεν καταλαβαίνει ότι αυτή η Κυβέρνηση του συμπαραστέκεται; Λάθος αρμενίζετε.
Λέω, λοιπόν, ότι δεν υπάρχει η διάθεση να προσεγγίσετε τα θέματα. Είναι καιρός. Τριάντα τέσσερα χρόνια μετά την μεταπολίτευση κυβέρνησαν δύο κόμματα. Εσείς με την καπιταλιστική σας θέση και το ΠΑ.ΣΟ.Κ με τη σοσιαλιστική του θέση. Πείτε μου λοιπόν, τι βελτιώσατε στην ταξική κοινωνία που ζούμε; Οι πλούσιοι γίνανε πλουσιότεροι και λιγότεροι και οι φτωχοί έγιναν φτωχότεροι και περισσότεροι. Αυτό το άνοιγμα της ψαλίδας επιτέλους δεν μας απασχολεί; Δεν έχετε συνειδητοποιήσει ότι είναι μια διαρκής κακουχία για την κοινωνία μας, ότι αυτή η ανισότητα δημιουργεί τα θέματα που συζητήσαμε χθες, όπως τα ναρκωτικά; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι κάτι πρέπει να γίνει;
Πείτε μου, ποια είναι η πρόοδος προς αυτή την προσπάθεια που πρέπει όλοι να κάνουμε για να κλείσουμε αυτή την ψαλίδα; Τριάντα εννέα χρόνια είναι η επίσημη πρότασή σας, όπως τουλάχιστον διαρρέει, για τον απλό εργαζόμενο για να συνταξιοδοτηθεί, τέσσερα χρόνια για τους Βουλευτές. Θα τολμήσουμε να πούμε αλήθειες; Και να πούμε, αν όχι τριάντα εννέα χρόνια Βουλευτής, γιατί είναι αδύνατον, τουλάχιστον τα μισά και τα άλλα μισά στον αέρα. Τέσσερα χρόνια 1.000.000 σύνταξη, 3000 ευρώ. Τριάντα εννέα χρόνια στο μεροδούλι, στην οικοδομή, 600 ευρώ. Και αυτό είναι δημοκρατία.
Παρακολουθώ και τις προσπάθειές σας στο ασφαλιστικό, προσπάθειες που ήδη έχετε αντιληφθεί ότι δεν θα καρποφορήσουν. Γι’ αυτό βιάζεστε και φέρατε πριν από το ασφαλιστικό τον εκλογικό νόμο για να είσαστε δήθεν εξασφαλισμένοι ότι άμα γίνουν εκλογές, θα είναι εκλογές οι οποίες θα μπορούν να σας φέρουν στην εξουσία. Κάνετε λάθος μεγάλο, γιατί και αυτός ο νόμος τον οποίο φέρατε είναι ατελής και δεν πρόκειται να σας σώσει, με όλα αυτά τα οποία πράττετε εις βάρος του ελληνικού λαού.
Θα πάω σε κάποια επιμέρους θέματα για τους καλλιτέχνες. Δεν χωράει καμία αμφιβολία, κυρίες και κύριοι, ότι χρωστάμε πολλά σε καλλιτέχνες. Ζούμε με τους καλλιτέχνες. Ποιος από εμάς δεν απολαμβάνει μια ελληνική ταινία; Ποιος από εμάς, όταν έρχεται στο κέφι ή μελαγχολεί, δεν τραγουδάει ένα τραγούδι; Κάποιοι άνθρωποι το δημιούργησαν. Και εδώ βλέπω, όμως, έναν ελιτισμό. Δύο χιλιάδες εκατό για να πάρει τη σύνταξη. Μα, δύο χιλιάδες εκατό είναι ένας υψηλός μισθός, κύριε Υπουργέ. Γιατί δεν κάνουμε, λοιπόν, μια ευρύτερη τοποθέτηση να βοηθήσουμε τον καλλιτέχνη που είναι ανήμπορος;
Εγώ θα χρησιμοποιήσω, παρά τη δική του μετριοφροσύνη, το Γολγοθά ενός μεγάλου Έλληνα καλλιτέχνη, του Ανδρέα Μπάρκουλη.
Πρέπει να ντρεπόμαστε όλοι μας. Δεν υπάρχει κάποια στιγμή στη ζωή μας που αυτός ο άνθρωπος και κάποιοι σαν κι αυτόν δεν μας έδωσαν αυτή την αχτίδα της ομορφιάς, της αισιοδοξίας, της αγάπης, του έρωτα. Κι όμως, αυτός ο άνθρωπος σήμερα δεν μπορεί να επιβιώσει, γιατί το αρνείται η πολιτεία η δική σας.
Πρέπει, λοιπόν, να δούμε ευρύτερα τα θέματα. Είκοσι καλλιτέχνες το χρόνο. Μα, αν είχαμε μόνο είκοσι καλλιτέχνες, δεν θα ήμασταν πνευματικός χώρος, δεν θα ήμασταν πνευματική χώρα. Μόνο είκοσι; Αυτοί είναι οι καλλιτέχνες; Οι τριάντα; Αυτοί είναι οι καλλιτέχνες της Ελλάδος; Έτσι είναι το «οξυγόνο» μας; Να σας θυμίσω ότι τα δύο και μοναδικά νόμπελ που έχει πάρει η Ελλάδα, είναι νόμπελ λογοτεχνίας.
Δεν θα έπρεπε, λοιπόν, να δείξουμε μια ευαισθησία; Μια σειρά καλλιτεχνών ξεκίνησαν με τα «μπουλούκια». Θα πήγαιναν να πάρουν ένσημα στα «μπουλούκια»; Πρέπει, λοιπόν, να φύγουμε απ’ αυτή τη λογική των ενσήμων. Είναι μια λαθεμένη πολιτική τα ένσημα. Μπήκαν στη σύνταξη. Τα ένσημα ήρθαν στη ζωή μας προπολεμικά. Τελείωσε αυτή η λογική. Και επιτέλους, βρείτε έναν άλλο τρόπο. Δηλαδή, αυτός που δεν έχει ένσημα, δεν ζει. Αυτός ο οποίος ήταν άνεργος -και όχι με δική του υπαιτιότητα, αλλά με υπαιτιότητα της πολιτικής των κυβερνήσεων- και δεν έχει τα ένσημα, δεν πάει νοσοκομείο. Δεν έχει σύνταξη. Μα, είναι λογική αυτή; Δεν μπορούμε να βρούμε άλλες προσεγγίσεις;
Και μιλάτε για την εισφοροδιαφυγή. Μα, έτσι όπως γίνεται, πάντα θα υπάρχει εισφοροδιαφυγή. Πάντα, μα πάντα. Εμείς έχουμε μία εντελώς διαφορετική πρόταση. Εισφορά βάσει του τζίρου, κύριε Υπουργέ. Βάσει του τζίρου! Προσέξτε τις σας λέμε. Πρόκειται για μία πρόταση πολύ δημοκρατική. Έρχεται μία εταιρεία υπηρεσιών, κάνει 200.000.000 ευρώ τζίρο και έχει μόνο δέκα εργαζόμενους και πληρώνει εισφορά επί δέκα. Ο τζίρος, όμως, προκαλείται από τον Έλληνα πολίτη, από το φτωχό, μεσαίο και πλούσιο. Άρα, λοιπόν, πρέπει να υπάρχει μία ανταποδοτικότητα, από τον τζίρο να πηγαίνει μέσα. Έτσι θα γεμίσουν τα ταμεία και αυτό σημαίνει δημοκρατία. Διότι είμαι εγώ ασφαλισμένος κάπου, η ασφαλιστική έχει δέκα ανθρώπους και βεβαίως, κερδίζει δισεκατομμύρια. Εγώ, όμως, συμμετέχω εις το κοινωνικό και οικονομικό γίγνεσθαι. Άρα, λοιπόν, από εκεί θα πάτε να εισπράξετε τα χρήματα, από τον τζίρο. Και από τον τζίρο δεν θα έχετε όλες αυτές τις εισφοροδιαφυγές, όλα αυτά τα «χαρίσματα» που κάθε τόσο αναγκάζονται όλες οι κυβερνήσεις να κάνουν, για να «καλοπιάνουν» τους κακοπληρωτές «έλα να πληρώσεις τις υποχρεώσεις σου απέναντι στον εργαζόμενο».
Αυτή, λοιπόν, είναι μια ρεαλιστική πρόταση. Και έχουμε κι άλλες προτάσεις να σας κάνουμε, αρκεί να έχετε «ευήκοον ους», να μην είστε αγκυλωμένοι σε πρακτικές του χθες και να ξεφύγετε. Εξάλλου, γι’ αυτό πήρατε εντολή από τον ελληνικό λαό, για να πάτε ένα βήμα μπροστά. Δεν σας έφερε εδώ ο ελληνικός λαός για να πάτε ένα βήμα πίσω. Διότι, βεβαίως, με τη μέχρι τώρα πολιτική σας βήματα προς τα πίσω κάνετε και αυτό είναι ολέθριο για το κράτος. Βέβαια, δεν ξέρω τι θα είναι για σας.
Κύριε Υπουργέ, θα σας πω ένα πραγματικό περιστατικό. Ένας φίλος, εν ονόματι Μανώλης, εμφανίζεται ξαφνικά στην παρέα με καινούργιο αυτοκίνητο. Ο Μανώλης, τον οποίο ξέραμε και πήγαινε κάθε φορά διακοπές στο χωριό του, φέτος το καλοκαίρι Μύκονο, σκαφάκι! Αμάν, λέμε, ευημερία στο Μανώλη. Είχε γεμίσει τις πιστωτικές κάρτες ο Μανώλης και έχει αρχίσει και τρέχει ο Μανώλης και σε τρεις μήνες θα τρέχει πιο πολύ ο Μανώλης.
Η πλασματική, λοιπόν, ευημερία του Μανώλη είναι η δική σας πλασματική ευημερία για την οποία έρχεστε εδώ και μιλάτε. Πείτε μου, λοιπόν, κύριε Υπουργέ, δεδομένου ότι είστε ο αρμόδιος καθ’ ύλην Υπουργός, πόσα δάνεια έχουμε πάρει από το 2000 μέχρι σήμερα. Πόσα δάνεια; Λιγότερα απ’ ό,τι είχαμε ή περισσότερα; Πόσα δάνεια; Πείτε μου με τι επιτόκιο τα έχουμε πάρει αυτά τα δάνεια.
Όταν λοιπόν χρωστάμε, όταν αυξάνουμε τα δάνεια, τότε δεν καλυτερεύουμε τις συνθήκες. Τότε, πρόκειται για μία επίπλαστη, για μια επιδερμική, δήθεν ευημερία, η οποία έχει κόστος στο αύριο. Και «το κόστος στο αύριο» είναι όλα αυτά τα οποία φέρνετε και τα οποία δημιουργούν τη δυσαρέσκεια και βγάζουν τον κόσμο στο δρόμο με τέτοια, θα έλεγα, δριμύτητα που δεν είμαι σίγουρος ότι αυτή τη φορά θα μπορέσετε να αντιμετωπίσετε.
Έρχομαι εις τους κυρίους δικαστές. Κατ’ αρχήν, νομίζω ότι είναι άκομψο αυτό το οποίο διατηρούμε εδώ και αρκετά χρόνια, το μισθοδικείο. Δηλαδή έρχεται μια τάξη, σεβαστή καθ’ όλα, και αποφασίζει εκ των έσω πόσα χρήματα θα πάρει. Ποιος, λοιπόν, δικαστής ενός μισθοδικείου, όταν δικάζει υπόθεση δικαστών, θα μπορούσε να πει «όχι»; Θα ήταν απόβλητος και απαξιωμένος στα μάτια των συναδέλφων.
Δεν χωράει αμφιβολία ότι πρέπει να πάρουν λεφτά. Συμφωνώ και εγώ με τον αγορητή του Κόμματος ότι ο δικαστής πρέπει να έχει μια ευρυχωρία, λόγω και της κοινωνικής θέσεως. Όμως, γιατί δεν παίρνετε μια γενναία απόφαση; Καταργείστε τα μισθοδικεία και φτιάξτε μια μόνιμη επιτροπή, την οποία να ανανεώνετε κάθε χρόνο, για να μη δημιουργούνται πατρικές σχέσεις.
Στην επιτροπή αυτή να συμμετέχουν καθηγητές πανεπιστημίου, εκπρόσωποι της ΓΣΕΕ, του ΣΕΒ και εκπρόσωποι κοινωνικών τάξεων, η οποία θα αποφασίζει για το δίκαιο των απαιτήσεων. Γιατί όσο και αν είναι απέραντος ο σεβασμός προς τον δικαστή, μου ψιθύρισε πριν από λίγο στο αφτί ο κύριος Λαφαζάνης -και επιτρέψτε μου να το αποκαλύψω- ότι ο Πρόεδρος του Αρείου Πάγου θα πάρει αναδρομικά επτακόσιες χιλιάδες ευρώ. Το αντιλαμβάνεστε; Πάμε να το πούμε αυτό στο Πέραμα!
Ένας άνθρωπος θα πάρει εξακόσιες χιλιάδες ευρώ! Εντάξει, κύριε Ρεγκούζα.
Να κοροϊδευόμαστε, κύριε Ρεγκούζα; Τι θα δώσετε στην Τούμπα, κύριε Ρεγκούζα; Τι θα δώσετε πάνω στην ιδιαίτερή σας περιφέρεια, όταν παίρνει ένας άνθρωπος εξακόσιες χιλιάδες ευρώ; Για όνομα του Θεού! Αυτή τη δημοκρατία ζητάμε. Να πάψει αυτή η περιποίηση των ρετιρέ, είτε είναι του κεφαλαίου είτε είναι μιας εκτελεστικής, νομοθετικής ή δικαστικής εξουσίας! Αυτή είναι η διαφορά μας. Να κοιτάξουμε λίγο στο υπόγειο. Γιατί το υπόγειο πλημμυρίζει από αγανάκτηση, από πόνο και από δάκρυα! Αυτή είναι η δική μας διαφορά. Αυτή είναι η διαφορά μας για το ρόλο τον οποίο εσείς σήμερα επιτελείτε σε αυτόν το χώρο.
Για τους καλλιτέχνες. Άκουσα ανάμεσα στους ηθοποιούς, τους λογοτέχνες και τους δημοσιογράφους είναι και οι μουσικοί. Εγώ θα σας δώσω μια πολύ χρήσιμη και αποτελεσματική ιδέα. Όλοι οι καλλιτέχνες είναι γραμμένοι στην «ΑΕΠΙ» και για όσους δεν ξέρουν η «ΑΕΠΙ» είναι ο πλουσιότερος φορέας της χώρας. Γιατί είναι ο πλουσιότερος φορέας της χώρας; Να συνταξιοδοτούνται μέσα από την «ΑΕΠΙ». Είναι πολλά τα χρήματα των οποίων ακόμη και τη διαχείριση επαρκώς δεν γνωρίζουμε όλοι.
Η «ΑΕΠΙ», λοιπόν, μπορεί κάποια στιγμή να βρει τον τρόπο και τη φόρμουλα σε συνεννόηση με την πολιτεία, ώστε να εξασφαλίσει τουλάχιστον σε ένα κομμάτι καλλιτεχνών…
Ο φορέας αυτός πρέπει να δίνει λύση. Να μένουμε σε ευχολόγια, δεν είναι τίποτα. Λύση! Τουλάχιστον τους μουσικούς μπορούμε να τους συνταξιοδοτήσουμε μέσα από την «ΑΕΠΙ».
Τώρα, βεβαίως, κατά πόσο πρέπει να ελέγξετε και λίγο την «ΑΕΠΙ», κύριε Υπουργέ, νομίζω ότι πρέπει να το δείτε. Είναι αδιανόητο να έχει άλλος ένα τρανζίστορ στο μαγαζί του και να μπαίνει ο άλλος με το «έτσι θέλω» και να παίρνει λεφτά, επειδή ακούει το τρανζίστορ. Έτσι;
Ή να γίνεται η κατάχρηση σε παραμεθόριες περιοχές, που κάθονται σε ένα καφενείο πέντε άνθρωποι να ακούσουν ένα τραγούδι και είναι τόσο απαγορευτικό το εισόδημα της «ΑΕΠΙ» που κλείνουν τα μαγαζιά και δεν έχει ο κόσμος πού να πάει.
Κλείνω, κύριε Πρόεδρε, με την εξής διαπίστωση: Τόσο η προηγούμενη Κυβέρνηση όσο και η υπάρχουσα Κυβέρνηση δεν αντιμετώπισαν τα λαϊκά προβλήματα. Έχουν συσσωρευτεί τεράστια προβλήματα. Προβλήματα που έχουν χρόνο, βάθος και -θα έλεγα- προβλήματα που κωλυσιεργούνται πάρα πολλά χρόνια. Και αυτό, γιατί δεν έχει τη δύναμη κανένας από εσάς να μετρηθεί με το κεφάλαιο!
Βάλτε το κεφάλαιο απέναντι, πριν σας κατασπαράξει! Άλλη λύση δεν υπάρχει. Άλλη προοπτική για καλό δεν υπάρχει. Κλείστε μέσα τους τραπεζίτες! Κλέβουν, κύριε Υπουργέ. Το επαναλαμβάνω. Το είδατε σε αποφάσεις δικαστηρίων ότι κλέβουν οι τραπεζίτες. Και δεν είναι μόνο να επιστρέψουν αυτά τα οποία τους βρήκαν τα δικαστήρια, αλλά να πάει να απολογηθεί στο ειδώλιο του κατηγορουμένου ο υπεύθυνος, όσο εύηχο όνομα και αν έχει. Αυτό είναι μια λαϊκή απαίτηση και ο λαός νομίζω ότι, έχοντας τον τελευταίο λόγο, θα σας δώσει στις επερχόμενες εκλογές, που θα είναι πολύ ταχύτερα από τον συνταγματικό χρόνο, την απομάκρυνση που πρέπει. Ο λαός απαιτεί καλύτερη αντιμετώπιση από την Κυβέρνηση της δεξιάς.

Η ΕΕ πρέπει να επιτηρεί το μεγάλο πυρηνικό οπλοστάσιο του Πακιστάν

«Η ΕΕ πρέπει να επιτηρεί το μεγάλο πυρηνικό οπλοστάσιο του Πακιστάν τουλάχιστον μέχρι η χώρα να επανέλθει σε δημοκρατική πολιτική ισορροπία».
- Παρέμβαση του Ευρωβουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ, Πρέσβη κ. Γ. Γεωργίου, στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο.



Ο Πρέσβης κ. Γ. Γεωργίου έκανε την ακόλουθη παρέμβαση στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αναφορικά με τις δηλώσεις του Συμβουλίου και τις Επιτροπής για το Πακιστάν:
«Κύριε Πρόεδρε, είδα όλο το Δυτικό Κόσμο, προεξαρχούσης της Αμερικής, να ζητεί συντόμευση του χρόνου της διενέργειας των εκλογών στο Πακιστάν. Διενέργεια εκλογών χωρίς να έχουμε εξασφαλίσει ότι η αντιπολίτευση θα βγει από τη φυλακή, ότι ο κύριος Αχτσάρ, που είναι ο Πρόεδρος του Ανωτάτου Δικαστηρίου, θα φύγει από τον κατ’ οίκον περιορισμό.
Οι εξελίξεις στο Πακιστάν, πέραν των συνεπειών που θα προκύψουν μετά βεβαιότητας σ’ αυτή τη χώρα - και εννοώ την αναμενόμενη πολιτική αστάθεια και τις αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία μιας ούτως ή άλλως χειμαζόμενης χώρας, ενδέχεται να δημιουργήσουν άλλες παραμέτρους περιφερειακής εμβέλειας και ευρύτερου βεληνεκούς εξελίξεων που θα αφορούν την ευστάθεια σε ολόκληρη την Ασία. Μου είναι όλως αδύνατο να αποσυνδέσω τις εξελίξεις στο Πακιστάν και το Κασμίρ από αυτές του Αφγανιστάν.
Προτείνω η Ευρωπαϊκή Ένωση να επιμείνει στη διασφάλιση του μεγάλου πυρηνικού οπλοστασίου, έστω και μέσω των Ηνωμένων Εθνών, τουλάχιστον μέχρις ότου η χώρα επανέλθει στην πολιτική και -ει δυνατόν- δημοκρατική προηγούμενη κατάσταση.»

20/11/07

Απορρόφηση Κοινοτικών πόρων στα πλαίσια του (ταλαίπωρου...) Γ΄ ΚΠΣ.

Ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. στην Β΄ Αθηνών Κωστής Αϊβαλιώτης υπέβαλε την παρακάτω ερώτηση στον Υπουργό Οικονομίας κ. Αλογοσκούφη αναφορικά με την απορρόφηση τού Γ΄ ΚΠΣ:

"Η ελληνική απορρόφηση πόρων στα πλαίσια του Γ΄ ΚΠΣ έχει σημειώσει μια από τις χειρότερες επιδόσεις στην ΕΕ. Η κατάσταση ήταν εξόχως αρνητική ιδίως την περίοδο 2004 - 2007 όπου είδαμε το γνωστό πρόστιμο των 518 εκ. ευρώ, την αποτυχία στην απορρόφηση κονδυλίων από το Ταμείο Συνοχής για περιβαλλοντικά έργα (με χαρακτηριστικό παράδειγμα την ανυπαρξία απορρόφησης ιδίως στην δασοπροστασία), τις απίστευτες καθυστερήσεις, κ.ο.κ.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός :

1. Η καθαρή πραγματική απορροφητικότητα τού Γ΄ ΚΠΣ (χωρίς τις συμβασιοποιήσεις που δεν αντιπροσωπεύουν, ως γνωστόν, την ήδη πραγματοποιηθείσα απορρόφηση) σε ποιό σημείο βρίσκεται σήμερα;

2. Προβλέπει η κυβέρνηση απώλεια πόρων από το Γ΄ ΚΠΣ και ποιά ποσά θα πρέπει να απορροφηθούν φέτος και το 2008;"

Προϋπολογισμός

Η απεικόνιση του Προϋπολογισμού με μακροσκοπική εξέταση δείχνει βήματα αισιοδοξίας. Η μικροσκοπική όμως εξέταση του, αποκαλύπτει ότι τα βήματα αυτά θα διανυθούν με ξύλινα πόδια. Για άλλη μια φορά επιστρατεύονται στοιχεία δημιουργικής λογιστικής για ελάφρυνση εντυπώσεων.

Οι ψευδαισθήσεις ικανοποίησης του κ. Αλογοσκούφη με την κατάθεση του Προϋπολογισμού πολύ πιθανόν να καταλήξουν σε αποπληξία της Κυβέρνησης κατά την εκτέλεσή του.

Ο Προϋπολογισμός περιέχει τις πολιτικές επιθυμίες της κυβέρνησης.

Η Ελλάδα έχει τη μικρότερη διαφάνεια στον Προϋπολογισμό.

ΟΥΤΕ ΚΑΜΕΡΕΣ, ΟΥΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ…

Ο ΛΑ.Ο.Σ. δεν θα πέσει, σαν άλλους, στο ψευτοδίλλημα αν συντάσσεται με τον Εισαγγελέα που παρήγγειλε την λειτουργία ανοικτών καμερών κατά την πορεία του Πολυτεχνείου, η με την «ηρωικά» παραιτηθείσα Διοίκηση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα Προσωπικά Δεδομένα (της οποίας η θητεία είχε ούτως η άλλως λήξει…).

«Βλάπτουν και οι δυο την Πατρίδα ομοίως» όπως θα έλεγε και ο Καβάφης

Με μια σύνθετη προσέγγιση που ξεπερνάει απλοϊκά διλήμματα, ο ΛΑ.Ο.Σ. είναι κατ’ αρχήν αντίθετος με την ύπαρξη Ανεξάρτητων Αρχών, αφού υπάρχει Κράτος, Θεσμοί, Νόμοι και Όργανα, που αν κάνουν, με την κατάλληλη εκπαίδευση, επάνδρωση και εξοπλισμό, καλά τη δουλειά τους, κάνουν άχρηστο αυτό τον ξενόφερτο θεσμό, που απλά νομιμοποιεί την Κρατική ακαταλληλότητα. Αντί να λύσουμε αυτό το πρόβλημα, δημιουργούμε έτσι με αλλεπάλληλες «Ανεξάρτητες» (και απρόσβλητες από το Νόμο…) Αρχές, και δεύτερο πρόβλημα, και τρίτο κλπ..

Παράλληλα, είμαστε και ενάντια στην ύπαρξη καμερών παρακολούθησης γιατί θίγουν την ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα των πολιτών, μεταξύ των οποίων αν υπάρχουν παρανομούντες, ας τους συλλαμβάνει επί τόπου μια εκπαιδευμένη αστυνομία.

Έτσι και αποτρεπτική αξία θα έχει αυτή η άμεση ενέργεια, και δεν θα θίγονται τα δικαιώματα των υπολοίπων αθώων πολιτών.

Περισσότερος φωτισμός στις πόλεις, και μια εκπαιδευμένη αστυνομία (όπως έδειξε το Αγγλικό παράδειγμα) μείωσαν σημαντικά την εγκληματικότητα, κάτι που καθόλου δεν επετεύχθη με τη χρήση των καμερών.

Ας λύσει η Κυβέρνηση τα ψευτοδιλλήματα που μόνη της έχει δημιουργήσει και μπλέξει.

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ;

Δεν είναι αξιόμαχο ένα Στράτευμα του οποίου οι Αξιωματικοί αλλά κυρίως οι Υπαξιωματικοί και των τριών Όπλων, γυναίκες και άντρες, εγγίζουν το όριο της πείνας, αναγκαζόμενοι να καταβάλουν εκ των πενιχρών «ιδίων» τα οδοιπορικά τους και άλλα τέτοια έξοδα, ενώ η εργασία τους είναι και από άποψη υλικού αλλά και από ηθικού φορτίου, από τις βαρύτερες και πιο επίπονες…

Ειδικά οι Υπαξιωματικοί η οι «εκ μόνιμων» αξιωματικοί που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των Ενόπλων Δυνάμεων, είναι αναγκασμένοι πολλές φορές να κάνουν δεύτερη δουλειά, για να επιβιώσουν, και να έχουν την παρουσία που απαιτεί η, πολλές φορές μόνο στα χαρτιά, τιμημένη στολή και αποστολή της Ελληνίδας/Έλληνα Αξιωματικού.

Πρέπει άραγε να φτάσουμε στην κατάσταση των Τούρκων Υπαξιωματικών, δίπλα μας, που αναγκάζονται να δουλεύουν ταξί η φύλακες σε εργοστάσια, σε νυκτερινές βάρδιες, για να τα βγάλουν πέρα, με προφανείς επιπτώσεις στην υπηρεσία τους από κάθε άποψη ;

Αν δεν λάβει έγκαιρα η Κυβέρνηση μέτρα, και με τις πιέσεις στα Εθνικά θέματα που απαιτούν ετοιμοπόλεμο και υψηλού ηθικού Στρατό, Ναυτικό και Αεροπορία, κινδυνεύουμε να βρεθούμε μπροστά σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις, αφού και οι Αξιωματικοί και Υπαξιωματικοί, σαν κομμάτι του Λαού, έχουν κι αυτοί δικαίωμα, όταν το πράγμα φτάσει στο απροχώρητο, σε κάποιες μορφές διαμαρτυρίας που δεν θα αρέσουν σε κανένα.

AΛΛΟ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ, ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ

Κάνουν λάθος οι «μαθητευόμενοι μάγοι» της Κυβέρνησης αν νομίζουν ότι θα ξεγελάσουν λαϊκίζοντας το λαό με την ονομαζόμενη πρώτη ενοποίηση των κατ’ αυτούς «αριστοκρατικών ταμείων» (Μηχανικών, Δικηγόρων, Τύπου, φαρμακοποιών κλπ).

Η εξυγίανση του Ασφαλιστικού δεν θα γίνει με την κλοπή καταβλημένων πόρων από τους μεν για να πληρωθούν τα ελλείμματα των δε, ούτε με την μείωση των συντάξεων κατά 15-40% όπως θα γίνει με τις προτάσεις της Κυβέρνησης, εκ των άνω, με λογιστικές καθαρά προσεγγίσεις και χωρίς συναίνεση και αυτενέργεια των εργαζόμενων.

Ας αποφασίσει η Κυβέρνηση να καταβάλει το 2% του ΑΕΠ για τα Ασφαλιστικά Ταμεία, ας υποχρεώσει στην αξιοποίηση της αργούσας περιούσιας τους, ας συλλάβει και την φοροδιαφυγή και φοροκλοπή, ας ζητήσει έντοκα τα κλεμμένα και τα ελλείμματα από τους Υπεύθυνους και τέλος ας πληρώσει και η Πολιτεία αυτό που ήδη οφείλει στα Ταμεία (και κυρίως στο ΙΚΑ…) και έντοκα αυτά που κατά καιρούς αφαιμάχθηκαν από τα αποθεματικά από το Κράτος για κάλυψη άλλων ελλειμμάτων.

Αντί να «βάζει» χέρι στις οικονομίες των εργαζομένων, ας τα παράσχει αυτά κι ας τους αφήσει να τα βρουν αυτοί μεταξύ τους, με ένα Ενιαίο Φορέα υπό την Διοίκηση τους. Τότε δεν θα χρειαστούν σχεδόν καθόλου (η πάντως ελάχιστες) μεταφορές πόρων από τους μεν στους δε.

Όλα τα άλλα είναι από ερασιτεχνισμοί έως καθαρή αφαίμαξη, και θα αντιμετωπιστούν ανάλογα, από το λαό μαζί με το ΛΑ.Ο.Σ και τα άλλα φιλολαϊκά Κόμματα.

Εισόδια της Θεοτόκου και γιορτή των Ενόπλων Δυνάμεων


Αύριο, 21 Νοεμβρίου 2007 και ώρα 10:15, ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ.
κ. Γ. Καρατζαφέρης θα παραστεί στη Μητρόπολη, με αφορμή τα Εισόδια της Θεοτόκου και τη γιορτή των Ενόπλων Δυνάμεων.

Μέλος της Ομάδας Επικοινωνίας του ΛΑΟΣ ο Μιχάλης Χάνδακας

Αυξημένες κομματικές αρμοδιότητες αναλαμβάνει ο Μιχάλης Χάνδακας, υποψήφιος βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. στη Β΄ Πειραιά. Με απόφαση προέδρου, ο κ. Χάνδακας μετέχει στις συνεδριάσεις της Ομάδας Επικοινωνίας του κόμματος, υπό την προεδρία του κ. Γιώργου Καρατζαφέρη, κάθε Δευτέρα και Πέμπτη.

Στην Ομάδα Επικοινωνίας μετέχουν ακόμα οι κκ. Αδωνις Γεωργιάδης, Κώστας Αϊβαλιώτης, Κυριάκος Βελόπουλος, Αλέξης Οικονόμου, Γιάννης Βομπίρης, Δημήτρης Καψιώτης, Απόστολος Μπαμίχας, Βαγγέλης Παπαδόπουλος, Φωτεινή Παπαλάμπρου, Γρηγόρης Καλοκαιρινός, Σωτήρης Μπότσαρης και Ζήσης Τζιτζικώκος.

Φοβάται ο Καραμανλής το δημοψήφισμα


Του Μιχάλη Χάνδακα

Υπ. Βουλευτή ΛΑ.Ο.Σ.

Β’ Πειραιά

Αλλαξε η πολιτική ατζέντα μετά την είσοδο του ΛΑ.Ο.Σ. στη Βουλή, άλλαξε και η τακτική της κυβέρνησης. Παρόλο που η κυβερνώσα παράταξη δείχνει άνετη, τελικά το κόμμα του Γιώργου Καρατζαφέρη μάλλον τη χορεύει στο ταψί με τον ασφυκτικό κοινοβουλευτικό έλεγχο που της ασκεί. Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού επαγρυπνεί και εργάζεται σκληρά για να μην περνάει τίποτα στα ψιλά, να μη γίνεται τίποτα στα μουλωχτά, να μην μπαίνει τίποτα «αμαρτωλό» στο συρτάρι. Από την ορκωμοσία και μετά δεν έχει αφήσει σε χλωρό κλαρί τους υπουργούς του Κώστα Καραμανλή ασκώντας τους έντονες πιέσεις με ερωτήσεις στη Βουλή για να δίνουν λογαριασμό στον ελληνικό λαό για όσα διαχειρίζονται. Διαθέτει στις τάξεις του μερικούς από τους καλύτερους ρήτορες που θα ήθελε να τους έχει στη δική του ομάδα ο πρωθυπουργός.

Πριν από λίγες μέρες ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση για το Σκοπιανό προς τον πρωθυπουργό, ο οποίος εμφανίστηκε στη Βουλή και έδωσε ο ίδιος την απάντηση στον πρώην βουλευτή του, τον οποίο, αν κρίνουμε από το εκλογικό αποτέλεσμα και την αποδοχή του εκλογικού σώματος στις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου σίγουρα δεν είχε μετρήσει σωστά και μάλλον τον είχε υποτιμήσει. Στο παρά πέντε της υπόθεσης, ο κ. Καρατζαφέρης, (ο οποίος όπως είναι γνωστό είναι κατά της σύνθετης ονομασίας των Σκοπίων που να περιέχει τον όρο Μακεδονία, όπως άλλωστε και η πλειοψηφία των Ελλήνων βάσει των γκάλοπ), έθεσε θέμα δημοψηφίσματος στον πρωθυπουργό. Όπως έγινε στην Κύπρο και ο κυπριακός λαός ψήφισε και απέρριψε το σχέδιο Ανάν παρά τα παιχνίδια που παίζονταν στην πλάτη του. Αλλά στην Κύπρο έχουμε έναν Τάσσo Παπαδόπουλο που δεν σκύβει το κεφάλι. Παρέλαβα κράτος και δεν θα παραδώσω κοινότητα, είχε πει. Όπως λοιπόν οι Κύπριοι αποφάσισαν για το συμφέρον της πατρίδας τους, έτσι και ο ελληνικός λαός πρέπει να αποφασίσει για το συμφέρον της δικής του. Τι πιο δημοκρατικό, τι πιο ορθό, τι πιο αυτονόητο από ένα δημοψήφισμα; Τη στιγμή μάλιστα που τα άλλα τέσσερα κόμματα της Βουλής συμφωνούν με σύνθετη ονομασία και ο λαός έχει άλλη άποψη, επιβάλλεται η διενέργεια δημοψηφίσματος.

Ο κ. Καραμανλής όμως, που εμφανίστηκε στη Βουλή για να κάψει δήθεν το ισχυρό χαρτί του ΛΑ.Ο.Σ. και να περάσει το μήνυμα ότι το Σκοπιανό είναι στις πρώτες προτεραιότητες της κυβέρνησης και το κόμμα Καρατζαφέρη δεν έχει την αποκλειστικότητά, απάντησε μ’ ένα φαρδύ πλατύ «όχι» στην πρόταση για δημοψήφισμα. Όχι μόνο για να αποδείξει στον λαό ότι η κυβέρνηση δεν δέχεται υποδείξεις από τον ΛΑ.Ο.Σ. αλλά κυρίως γιατί ξέρει το αποτέλεσμά του και το φοβάται όπως ο διάβολος το λιβάνι. Αυτή είναι η αλήθεια. Γιατί με ένα δημοψήφισμα όπου με την ετυμηγορία του ο ελληνικός λαός θα βάλει Χ στη σύνθετη ονομασία, ο κ. Καραμανλής θα έρθει σε πολύ δύσκολη θέση έναντι των ΗΠΑ που κινούν τα νήματα. Μην ξεχνάμε ότι η υπουργός Εξωτερικών βαδίζοντας και στη γραμμή που χάραξε ο μπαμπάς Μητσοτάκης, μιλά ήδη για σύνθετη ονομασία στο εξωτερικό. Για να αποφύγει λοιπόν τον Ρουβίκωνα του «όχι» ο πρωθυπουργός απαντά αρνητικά στην ερώτηση Καρατζαφέρη, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο του βέτο που κι αυτό με την κυβέρνηση που έχουμε τίθεται εν αμφιβόλω.

Αντί να μας πει ο κ. Καραμανλής υπεύθυνα τι θα κάνει και πώς θα προστατεύσει το όνομα της Μακεδονίας μας, κατέφυγε στην προσφιλή του τακτική να κατηγορήσει εμμέσως πλην σαφώς έναν πραγματικό πατριώτη, ένα αυθεντικό πατριωτικό κόμμα που το έστειλε ο ελληνικός λαός στη Βουλή, για λαϊκισμό. Ο λαός κρίνει.

19/11/07

NA MHN EMΠΟΔΙΣΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΓΩΓΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ...

Κανείς δεν θα έχει αντίρρηση να επιτύχει η υλοποίηση του Έργου του Αγωγού Φυσικού Αερίου που εγκαινιάστηκε στον Έβρο προχθές από τους Πρωθυπουργούς Ελλάδας και Τουρκίας με την παρουσία του Προέδρου του Αζερμπαϊτζάν.

Λέγεται βέβαια ότι οι Αμερικανοί «πίεσαν» για το προχώρημα αυτού του Έργου, που συμφέρει ειδιαιτέρα την Τουρκία και το « Τουρκογενές» Αζερμπαϊτζάν .

Να μην συμπεράνουμε ότι αυτό έχει σχέση με την καθυστέρηση και τα προβλήματα που εμφανίζονται στον «ανταγωνιστικό» αγωγό Πετρελαίου Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη που έχουμε συμφωνήσει με τους Ρώσους ....

Το Έργο αυτό πρέπει να προχωρήσει εξ ίσου γρήγορα, παρά τις οποίες αντιρρήσεις και ενδεχόμενες άμεσες η έμμεσες μεθοδεύσεις των Αμερικανών....

Η Κυβέρνηση ας κοιτάξει αποκλειστικά το εθνικό συμφέρον, κι ας προσέξει τα «διπλά» παιγνίδια.

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΕ ΛΗΘΑΡΓΟ


Η αναποτελεσματικότητα της κρατικής μηχανής καταδείχθηκε περίτρανα για ακόμη μια φορά στην Ροδόπη, όπου για πολλοστή φορά η περιοχή μετατράπηκε σε λίμνη, καθώς τα απαιτούμενα έργα παρέμειναν στα χαρτιά.

Η αδιαφορία του κράτους εκφράστηκε και από την στάση του κ. Καραμανλή ο οποίος παρά το γεγονός πως βρισκόταν στην Έβρο για τα εγκαίνια του αγωγού δεν έκανε τον κόπο να επισκεφθεί τις περιοχές που επλήγησαν, έστω για ηθική συμπαράσταση.

Στα χαρτιά παρέμειναν και τα πολυδιαφημισμένα αντιπλημμυρικά έργα στην Πελοπόννησο με αποτέλεσμα το βρόχινο νερό να ολοκληρώσει το καταστροφικό έργο των πυρκαγιών του καλοκαιριού.

Ο λήθαργος της κυβέρνησης της ΝΔ συνεχίζεται με αποτέλεσμα χιλιάδες Έλληνες να δυστυχούν.

Ο λαός, όμως, βλέπει, θυμάται και κρίνει...
.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ .

Δεν μπορούμε να σκεφτούμε λόγο για τον οποίο θα είχαν αντίρρηση όλα τα Κόμματα της Βουλής να πάρουν αίθουσες της Βουλής ονόματα Βουλευτών που δολοφονήθηκαν ενώ ασκούσανε το Βουλευτικό τους Καθήκον σύμφωνα με τις ιδεολογικές τους πεποιθήσεις απο την Αριστερά μέχρι τη Δεξιά..

Δεν είναι πρόταση εντυπωσιασμού, αλλά δημοκρατικής ευαισθησίας
Γιατί άραγε δεν υπήρχε τέτοια, έστω συμβολική πρόταση, εδώ και τόσα χρόνια;
Και γιατί άραγε, η αίθουσα της Βουλής ήταν σχεδόν άδεια στην συνεδρίαση Μνήμης για το Πολυτεχνείο, με μερικούς μάλιστα «δημοκρατικούς» βουλευτές εκ των ελαχίστων παρόντων να δυσανασχετούν για τη συνεδρίαση;

Ο ΛΑ.Ο.Σ. χωρίς τυμπανοκρουσίες κάνει απλά το δημοκρατικό και κοινοβουλευτικό του καθήκον .

Τα Ζωνιανά και τι έκανε η κυβέρνηση για τον εντοπισμό τών φυτειών χασίς από το 2004 ως σήμερα.

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ. και βουλευτής στην Β’ Αθηνών Κωστής Αϊβαλιώτης κατέθεσε την εξής Επίκαιρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Π. Παυλόπουλο:

«Οι μήνες «συγκομιδής» της ινδικής κάνναβης είναι τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1)Πόσες εξορμήσεις των κρατικών αρχών έγιναν φέτος στην περιοχή των Ζωνιανών τους παραπάνω μήνες , ποιές ποσότητες κατασχέθηκαν και πόσες καταστράφηκαν σε ειδικούς τόπους καύσεως ;

2) Πόσες έξοδοι ελικοπτέρων για εντοπισμό φυτειών ινδικής κάνναβης και καύσεις των ποσοτήτων που κατασχέθηκαν έγιναν τα έτη 2004, 2005 και 2006;»

16/11/07

ΕΚΡΗΞΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Ενώ διεξάγονται οι ενταξιακές διαπραγματεύσεις με την Τουρκία (θέμα για το οποίο η Ν.Δ. και το ΠΑ.ΣΟ.Κ. συμφωνούν απολύτως) η Τουρκία συνεχίζει τις Εθνικιστικές και ρατσιστικές πρακτικές του παρελθόντος, εντείνοντας τον διωγμό κατά της Ορθόδοξης εκκλησίας.
Μπουλντόζες γκρεμίζουν μοναστήρια, τραμπούκοι επιτίθενται σε Ορθόδοξους θρησκευτικούς λειτουργούς
και η επίσημη τουρκική πολιτεία σιωπά.

Διερωτάται κανείς πότε θα αποφασίσει η Ελληνική κυβέρνηση να θέσει το ζήτημα του παγώματος των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Τουρκίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ.
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ.


Κύριε Πρόεδρε της Κυβέρνησης, μετά τις συνεχιζόμενες προσβολές, τις οποίες έχει υποστεί η χώρα μας από την κυβέρνηση του Καναδά, τον προεδρεύοντα του ΟΗΕ, κ. Κερίμ και τον ειδικό διαμεσολαβητή κ. Νίμιτς, είδαμε με έκπληξη την κα Μπακογιάννη να ανακοινώνει αλλαγή πλεύσης της εξωτερικής πολιτικής της Ελλάδας. Να αποδέχεται δηλαδή, την σύνθετη ονομασία η οποία εμπεριέχει τον όρο «Μακεδονία» ή παράγωγά του.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί κατάφωρη παραβίαση της συμφωνίας των πολιτικών αρχηγών του 1992 και κινείται ενάντια στην ξεκάθαρη θέση και τα αισθήματα της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού.
Ερωτάσθε:
1) Θα επικυρώσετε, μέσω του Ελληνικού Κοινοβουλίου, μια εθνική υποχώρηση – υπαναχώρηση από τις πάγιες θέσεις της Ελλάδας με την υπερψήφιση της συνθήκης ένταξης των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ ως FYROM ή με σύνθετη ονομασία;
2) Γιατί δεν δεσμεύεστε για τη διενέργεια δημοψηφίσματος προκειμένου να εκφρασθεί ελεύθερα και να μην παραχαράσσεται η βούληση του Ελληνικού λαού;

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ.
Κύριε Πρωθυπουργέ, συμφωνώ μαζί σας ότι τα Εθνικά θέματα είναι πρωτίστως θέματα μέγιστης πολιτικής ευθύνης. Βέβαια την ευθύνη πρέπει να την επιδεικνύουν και να την αποδεικνύουν όλοι όσοι θέλουν να ασχολούνται με τα εθνικά θέματα με προσωπικές πρωτοβουλίες. Εν πάσει περιπτώσει χωρίς να είναι εναρμονισμένες με το γενικό πλαίσιο μάλλον δεν ωφελούν. Είπατε και πολύ σωστά, ότι οι οποιεσδήποτε θέσεις της Κυβερνήσεως θα εκφραστούν στον μεσολαβητή κ. Νίμιτς, τότε γιατί έτρεξε αμέσως η Κυβέρνηση σας δια μέσου της Υπουργού να μιλήσει για σύνθετη ονομασία; Γιατί δημοσίως βγάλαμε υποχώρηση από την αρχική Εθνική θέση, όπως αυτή είχε διατυπωθεί στο συμβούλιο αρχηγών; Γιατί δεν το είπατε στο αυτί του κ. Νίμιτς ώστε και αυτός να έχει το δικό του οπλοστάσιο απέναντι στους Σκοπιανούς ώστε αυτό να μην γίνει ευρέως γνωστό στην κοινή γνώμη; Έτσι να μην καταλάβαιναν οι Σκοπιανοί ότι κάναμε μισό βήμα πίσω. Όσο αφορά το δημοψήφισμα το οποίο τώρα αποφεύγετε. Μα ήταν θέση της Κυβερνήσεως. Έχω εδώ μπροστά μου την Ελευθεροτυπία η οποία αποδίδει κατά λέξη τις δηλώσεις του κ. Μολυβιάτη κατά την διαβουλευτική διάσκεψη στην Ρόδο, ακριβώς πριν δύο χρόνια. Λέει τότε ο κ. Μολυβιάτης: «Το ενδεχόμενο δημοψήφισμα για τα Σκόπια, δεν θα έχει αντικείμενο την τελική ονομασία FYROM, αλλά το αν ο Ελληνικός λαός θέλει να ακυρώσει την ένταξη της στην Ε.Ε ». Είναι μία θέση την οποία αναπτύσουμε εδώ και εφτά χρόνια και αυτό λέμε κ. Πρωθυπουργέ. Γιατί να εμπλακούμε εμείς σε μία άγρια αντιπαλότητα σήμερα για αυτό το θέμα που θα μας φέρει σήμερα σε μία δυσμενή θέση στην κοινή γνώμη; Και δεν λέμε το απλούστατο. Να φέρετε έναν νόμο εδώ και να λέτε η πλέον διεύρυνση της Ευρώπης περνά με κύρωση από τον Ελληνικό λαό με δημοψήφισμα και όχι από την Βουλή. Εκεί τελειώνουν όλα. Εάν δεν το πείτε κ. Πρωθυπουργέ η άλλη πλευρά θα πρέπει να δείξει την κατάλληλη διαγωγή προκειμένου να πάρει την ψήφο του Ελληνικού λαού για την ένταξη. Τίποτα άλλο. Θέλετε να μπείτε στην Ευρώπη; Κοιτάξτε να τα έχετε καλά με τον ελληνικό λαό.Γιατί αυτό θα το λάβουνε σοβαρά υπόψη. Ότι και να κάνουν. Γιατί οι πολιτικοί αλλάζουν θέσεις όπως άλλαξαν πάρα πολλοί τα τελευταία 15 χρόνια , ενώ ο Ελληνικός Λαός έχει μείνει αμετακίνητος στην θέση που είχε από το 1992. Το 84% στην Μακεδονία, την γενέτειρα σας, και το 70% σε όλη την Ελλάδα είναι ενάντια στην πολιτική θέση στην οποία αναπτύσσετε εσχάτως περί συνθήκης σύνθετης ονομασίας. Το θέμα είναι γιατί να πάμε κόντρα στον Ελληνικό Λαό, γιατί δεν εναρμονιζόμαστε με το κοινό αίσθημα; Αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να το δείτε και είμαι σίγουρος ότι θα το δείτε. Είμαι σίγουρος για τον πατριωτισμός σας και είμαι σίγουρος ότι θα κάνετε τις ανάλογες κινήσεις μην γίνουνε λάθη μεμονωμένα, από άτομα τα οποία είναι εντεταλμένα ή όχι σε αυτό τον δύσκολο χειρισμό. Όλοι θέλουμε να βγει η χώρα μας νικήτρια και τουλάχιστον όχι πληγωμένη.