Η προβλήτα της Φανερωμένης διαμορφώθηκε πριν από τον πόλεμο και μέχρι σήμερα ουδεμία παρέμβαση έχει γίνει για την αναβάθμισή της. Εστω ένα μικρό λιμενικό έργο, με αποτέλεσμα το κρηπίδωμα σε πολλά σημεία να έχει καταρρεύσει, οι λιμενικές εγκαταστάσεις να είναι ανύπαρκτες, και τα αβαθή να καθιστούν ιδιαίτερα επικίνδυνο τον κατάπλου και την πρόσδεση των πλοίων που μεταφέρουν τους επιβάτες από και προς την ακτή των Μεγάρων. Όμως, παρά τους κινδύνους, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας περί άλλων τυρβάζει την ώρα που και λιμενολόγοι χαρακτηρίζουν άκρως επικίνδυνες τις συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργεί η πορθμειακή γραμμή και εκτελούνται τα δρομολόγια.
Ο κ. Χάνδακας καλεί την πολιτική ηγεσία να εντάξει το πορθμείο στις άμεσες προτεραιότητές της προκειμένου η θαλάσσια συγκοινωνία να πραγματοποιείται με ασφάλεια.
«Η Σαλαμίνα, το πλησιέστερο νησί στο υπουργείο, βρίσκεται στην τελευταία ταχύτητα. Κανένας σχεδιασμός, κανένα ενδιαφέρον δεν υπάρχει για την αναβάθμιση των λιμενικών της υποδομών. Το ΥΕΝΑΝΠ κάνει ότι δεν ακούει. Πρέπει να συσταθεί επιτροπή από στελέχη του υπουργείου, λιμενολόγους και άλλους εκπρόσωπους τοπικών φορέων προκειμένου να καταγραφεί η κατάσταση και να αντιμετωπιστεί, πριν συμβεί το χειρότερο» δηλώνει και συμπληρώνει:
«Δεν μπορεί στην εποχή μας να διατρέχουν κίνδυνο τα πληρώματα και οι επιβάτες επειδή αδιαφορεί η κυβέρνηση. Οποιοδήποτε ατύχημα συμβεί, θα χρεωθεί στον καπετάνιο, όμως ο πραγματικός υπεύθυνος είναι το υπουργείο».
«Δεν μπορεί στην εποχή μας να διατρέχουν κίνδυνο τα πληρώματα και οι επιβάτες επειδή αδιαφορεί η κυβέρνηση. Οποιοδήποτε ατύχημα συμβεί, θα χρεωθεί στον καπετάνιο, όμως ο πραγματικός υπεύθυνος είναι το υπουργείο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου