11/1/08

Ανοιχτή επιστολή στην ΝΕ.Ο.Σ.


Γράφει ο Παναγιώτης Α. Καράμπελας

Επίτιμος Πρόεδρος ΝΕ.Ο.Σ.


Καθώς η περίοδος της ενασχόλησής μου με την Νεολαία Ορθόδοξου Συναγερμούαπό την πρώτη γραμμή ως πρόεδρός της έφτασε στο τέλος της, νοιώθω τηνανάγκη τώρα που τα συναισθήματα ξεκαθαρίζουν να πω κάποια πράγματα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους φίλους, σύνορκους και συναγωνιστές πουβρήκα στη ΝΕ.Ο.Σ. για τον ενθουσιασμό και την πολύτιμη βοήθειά τους σε όλητην πορεία μας. Δεν θα αναφερθώ σε ονόματα. Δεν θα είχε νόημα, άλλωστε...Ούτε νομίζω πως χρειάζεται να πω ότι θα είμαι πάντα δίπλα τους. Αν δεν τοξέρουν, τότε απέτυχα.
Αυτά που πρέπει να πω όμως, είναι ότι η νεολαία μας πρέπει να συνεχίσει ναστηρίζεται στις δικές της δυνάμεις. Πρέπει να συνεχίσει να διεκδικεί,χωρίς αλαζονεία. Να συνεχίσει να διατηρεί τον ενθουσιασμό της, χωρίς ναεπιτρέπει αυτός να την ορίζει. Να συνεχίσει να κάνει κριτική, χωρίς ναείναι αφοριστική. Να συνεχίσει να διακρίνει πότε πρέπει να απελευθερώσειτον «αγωνιστή» και πότε τον «διπλωμάτη» από μέσα της. Και το κυριότερο, νασυνεχίσει να διακρίνει την διαφορά μεταξύ του επιμέρους στόχου και τουτελικού στόχου. Να συνεχίσει δηλαδή να κάνει ότι κάναμε όλον αυτόν τονκαιρό μαζί...
Σε όλους τους υπολοίπους, έχω να πω: ακούστε την ΝΕ.Ο.Σ. πριν τηνχαρακτηρίσετε. Πλησιάστε την και στηρίξτε την, είτε είσαστε του κόμματοςείτε όχι. Γιατί η ΝΕ.Ο.Σ. είναι εκείνο το κομμάτι της νεολαίας πουδουλεύοντας εξωσυστημικά και μακριά από την προστασία που αυτό θα μπορούσενα προσφέρει, παραμένει αδιάφορη απέναντι στην διαπλοκή του, διακινδυνεύεινα «χαρακτηριστεί» και να θυσιάσει το μέλλον της, για το μεγαλύτερο κοινόκαλό, γνωρίζοντας ότι αν δεν ριψοκινδυνεύσεις τα πάντα δεν μπορείς νακερδίσεις τίποτα.
Ήταν τιμή μου, λοιπόν, να ηγηθώ των νέων αυτών που ασχολούνται με τηνπολιτική όχι από προσωπικό τους συμφέρον, αλλά από Πατριωτισμό.
Ήταν τιμή μου να ηγηθώ των νέων αυτών που κινούμενοι με αλτρουισμό άφησαντις διακοπές τους για να πάνε οργανωμένα να σβήσουν τις φωτιές τουκαλοκαιριού και μετά να μοιράσουν και την βοήθεια που έστειλε το κόμμαμας.
Ήταν τιμή μου να ηγηθώ εκείνων των ανθρώπων που κατανόησαν επιτέλους ότιτο «μαζί» είναι καλύτερο από το «χώρια».
Ήταν τιμή μου να ηγηθώ της Νεολαίας Ορθόδοξου Συναγερμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: